بخارشوي مناسب کدام است؟

اگر تصميم به خريد بخارشوي گرفته ايد پيشنهاد ما را هم بخوانيد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، قبل از هر چيزي ميزان پولتان را براي خريد بخارشو مشخص کنيد.در ضمن بايد بدانيد که از اين دستگاه مي خواهيد براي انجام چه کاري استفاده کنيد.خريد بخارشوي گرانتر به معناي خريد بهترين نوع آن نيست.
در صورتي که کف منزلتان بيشتر با سنگ پوشيده شده باشد،اولويت خريد با مدل هاي کف شو يا به اصطلاح تي است.اين مدلها بخار 100 درجه توليد مي کنند و عملکرد بسيار عالي دارند.استفاده از آنها با توجه به طراحي خاصشان بسيار آسان و با نتيجه مطلوب همراه است.در ضمن اگر مي خواهيد از بخارشو براي تميز کردن پارکت،پنجره و ديوار هم استفاده کنيد،پيشنهاد ما خريد يک بخارشوي تي به علاوه يک دستگاه بخارشوي دستي است.معمولا خريد اين دو دستگاه با هم کمتر از خريد يک دستگاه بزرگ و چند منظوره هزينه برمي دارد.
در صورتي که کف پوش منزلتان از جنس سنگ و سراميک نيست و هزينه زيادي هم براي خريد بخارشو در نظر نگرفته ايد مدل دستي را به شما پيشنهاد مي کنيم.

شيوه تميزکاري با بخارشو
تميز کردن سطوح مختلف با بخار به کمک دستمال يا برس کامل مي شود.به عبارت ديگر،استفاده از بخار به تنهايي تميزي در حد مطلوب را در بر ندارد.دستمال بخارشو نبايد بيش از اندازه مرطوب باشد زيرا لک حاصل از حرکت بخارشو روي آن مانع تميزي کامل خواهد بود.
هنگام استفاده از بخارشو براي اولين بار يا روشن کردن آن زماني که هنوز آماده کار نيست،ممکن است به جاي بخار حجم زيادي آب از دستگاه خارج شود.در اين حالت اجازه دهيد بخار شو آماده شود سپس از آن استفاده کنيد.موقع استفاده از بخارشو نکات ايمني را در نظر بگيريد.در بسياري از مدل هاي اين دستگاه مخزن تحت فشار است.هنگام استفاده از بخارشو با گرم شدن آن از بازکردن درب مخزنش خوداري منيد.پس از هر بار استفاده براي افزايش عمر دستگاه حدود نيم ساعت به آن استراحت دهيد سپس دوباره در مخزنش آب بريزيد و آن را روشن کنيد.همه اين موارد براي افزايش ايمني و عمر بيشتر دستگاه شماست پس به آنها توجه کنيد.

نظافت و ميکروب زدايي: در بخارشوهاي جديد،ديگر به مصرف زياد برق براي جوش آوردن آب منبع نيازي نيست.شما فقط 30 ثانيه پس از روشن کردن دستگاه مي توانيد کار خود را شروع کنيد.بخار خشک توليد شده،ضمن تميز کردن محل مورد نظر،موجودات ريز ميکروسکوپي را که باعث آلرژي و تنگي نفس مي شوند نيز از بين مي برد و محيط را ضد عفوني مي کند.اين کار بدون نياز به مواد شوينده و فقط با ايجاد حرارت 120 درجه انجام مي شود .
بخار خشک و حرارت زياد وسايل و محل هاي چرک و آلوده را ضد عفوني مي کند.ازجمله اين وسايل مي توان به رختخواب و بالش ها اشاره کرد که ضد عفوني منظم آنها باعث جلوگيري از خارش و بيماري هاي پوستي مي شود.پس از نظافت يک محل يا وسيله نيازي نيست براي خشک شدن آن منتظر بمانيد.
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار