رژیم صهیونیستی به دنبال جمع آوری یهودیان ورشکسته

آسوشیتد پرس: نتانیاهو سربازان آینده را انتخاب کرد

مقامات اسرائیلی این روزها به مراحل تازه ای از لفاظی ها علیه ایران ورود پیدا کرده اند و در حالی به تحدید ایران رنگ و بوی جنگ می دهند که با کمبود شدید نیروی نظامی روبرو هستند و برای تامین نیروی دست به دامان مهاجران یهودی ای شده اند. افرادی که در دیگر کشورهای جهان یا در فقر زندگی می کنند و یا به دلیل ترد شدن از جامعه راهی جز بازگشت به دامان رژیم صهیونیستی ندارند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، مقامات اسرائیلی این روزها به مراحل تازه ای از لفاظی ها علیه ایران ورود پیدا کرده اند و در حالی به تحدید ایران رنگ و بوی جنگ داده اند که با کمبود شدید نیروی نظامی روبرو هستند و برای تامین نیروی دست به دامان مهاجران یهودی ای شده اند که در دیگر کشورهای جهان یا در فقر زندگی می کنند و یا اینکه به دلیل ترد شدن از جامعه راهی به جز بازگشت به دامان رژیم صهیونیستی را ندارند. در این رابطه اخبار رسیده حاکی از آن است که مقامات رژیم صهیونیستی افرادی را به دیگر کشورهای دنیا ارسال کرده اند تا تمامی یهودیانی را که به دلایلی مانند فقر، زندان، بی کاری، خشونت و یا قتل در دیگر کشورها مترود شده اند را جمع آوری کرده و با قول غذای گرم و سرپناه و برای خدمت در نیروهای نظامی به این کشور منتقل نمایند. افرادی که می توان از آنها به عنوان سیاه لشکر رژیم صهیونیستی نام برد و مشخص نیست با چه هدفی برای آن هزینه می شود و در آینده چه کارایی ای برای این رژیم خواهد داشت.



در این رابطه آسوشیتد پرس روز سه شنبه، 14 آگوست خبر داد: مهاجران جدید یهودی که از آمریکا آمده اند در فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل آویو، پایتخت اسرائیل، سرگرم دعا و شکر گزاری هستند. در مجموع 350 مهاجر با پرواز آمریکائی روز سه شنبه ، وارد این کشور شدند و طی مراسمی در فرودگاه بن گوریون از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، مورد استقبال قرار گرفتند. انتظار می رود تا ماه آینده بیش از 100 نفر از این مهاجران جدید به نیروهای نظامی اسرائیل ملحق شوند.

فرودگاه بن گوریون، اسرائیل - با وجود تنش های منطقه ای، روز سه شنبه حدود 350 یهودی از شمال امریکا به اسرائیل آمدند، آنها قصد دارند خانۀ جدیدخود را در این کشور یهودی بنا کنند.ورود آنها با اوج گرفتن بحث های داخلی مصادف شده است: اینکه آیا اسرائیل باید به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند؟ اسرائیل و غرب معتقدندکه ایران ممکن است قصد تولید سلاح های هسته ای داشته باشد. ایران اما این احتمال را رد می کند.به نظر می رسد هم حملۀ اسرائیلی که می تواند یک انفجار بزرگ منطقه ای به راه بیاندازد ، و هم ایرانی با یک بمب هسته ای که می تواند برای نابودی اسرائیل تکمیل کند ، هر یک به تنهائی دلیل خوبی بوده تا حرکت مهاجران را به سوی دولت یهود به تعویق بیاندازد - اما ورود این تازه واردان نشان می دهد که دولتمردان اسرائیلی با کمبود نیرو مواجه اند و برای این در پی جمع اوری افردای برای پیوستن به نیروی نظامی این کشور هستند.




بکا ریچمن 18 ساله که خانواده اش را در فیلادلفیا ترک کرده تا در ارتش اسرائیل خدمت کند می گوید: "من در مورد ایران نگران نیستم، راستش من بیشتر از ملحق شدن به ارتش، نگران تطبیق خود با جامعۀ اسرائیل هستم. "

نزدیک به 130 نفر از مستخدمین ارتش اسرائیل در پرواز روز سه شنبه حضور داشتند. مهاجران با جمع کثیری از اعضای خانواده ها ، پرچم ها ، پلاکاردهای خوش آمد گوئی و صحنه و موسیقی زنده مواجه شدند!.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز در میان مقامات عالیرتبه ای بود که برای خوشامد گوئی آمده بودند. وی تصمیم آنها را برای "پیوند دادن آینده شخصی خود با آینده دولت و مردم یهود تحسین کرد"!.

نتانیاهو این سربازان آینده را انتخاب کرد

نتانیاهو هشدار داد:" همزمان با پیشرفت و توسعۀ دولت یهود ، احساسات ضد یهودی هم گسترش می یابد." و افزود "ما باید از خودمان در برابر این احساسات و کسانی که از آن حمایت فکری و معنوی می کنند دفاع کنیم. "امسال، بیش از 4000 مهاجر یهود از ایالات متحده، کانادا و بریتانیا وارد اسرائیل شده اند.

برچسب ها: اسرائیل ، یهودیان ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار