اردبیل/

استکبار عاجز از هر حمله نظامی است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه ما از لحاظ دفاعی و نظامی از توانمندی منحصر به فردی برخوردار هستیم، گفت: استکبار عاجز از هر حمله نظامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه خلخال امروز در نشست نقش رسانه‌ها در معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان خلخال و کوثر در فرمانداری خلخال افزود: احمدی‌نژاد بعد از سخنرانی در سازمان ملل وضعیت مناسبی را برای تقویت مناسبات و روابط در سطح بین‌المللی فراهم آورده است به طوری که اعتماد مجامع جهانی و بین‌المللی به ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود به مسائل هسته‌ای پایبند است و آمادگی دارد با 1+5 در چارچوب قانون مذاکره کرده و مسائل را به پیش ببرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در خصوص معضلات اقتصادی کشورمان نیز افزود: در حالی که صادرات نفت ما به کمتر از 10 میلیون بشکه رسیده بود در ماه‌های اخیر و به دنبال اجلاس عدم تعهد این میزان به بیش از 18 میلیون بشکه در روز رسیده که انتظار می‌رود این روند به جد تقویت شده و ما یک وضعیت مناسبی را در صادرات نفت شاهد باشیم.

جعفری بنه خلخال در ادامه وضعیت اقتصادی کشورمان را با توجه به تلاش همه مسئولان در دور زدن تحریم‌ها رو به مثبت ارزیابی کرد و گفت: کشور در مسیر پیشرفت حقیقی قرار دارد و ما از لحاظ دفاعی و نظامی از توانمندی منحصر به فردی برخوردار هستیم./س

برچسب ها: اردبیل ، استکبار ، عاجز ، از ، حمله ، نظامی ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.