اصفهان/

اتاق اصفهان اتاق برتر کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه شد

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان توانست با پشت سر گذاشتن رقبای آسیایی و اقیانوسیه، اتاق برتر کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام این خبر از محل برگزاری بیست و ششمین اجلاس سالیانه این کنفدراسیون در نپال افزود: پنجمین دوره اعطای جوایز به اتاق‌های محلی کشورهای عضو در دو سطح اتاق‌های کوچک با 200 عضو و کمتر و اتاق‌های محلی بزرگ با بیشتر از 200 عضو برگزار شد.

سعید ابراهیمی» تصریح کرد: اتاق‌های کاندیدا در دو بخش باید عملکرد موفقی در برگزاری همایشها و دوره‌های آموزشی،ارتقا سرمایه گذاری‌های تجاری،اشتغال زایی و ارایه خدمات، مشارکت فعال در برنامه‌ها وشوراهای تخصصی CACCI نوآوری و اقدامات تازه جهت افزایش تعداد اعضا در کنفدراسیون مذکور انجام داده باشند.

ابراهیمی افزود: اتاق اصفهان در کنار اتاق‌های مشهدو تبریز از ایران کاندیدای حضور در بخش اتاق‌های محلی بزرگ بودند که اتاق اصفهان توانست به نمایندگی از ایران در مرحله پایانی پنجمین دوره اعطای جوایز قرار گیرد و با پشت سر گذاشتن رقبای آسیایی و اقیانوسیه خود اتاق برتر کنفدراسیون شود.وی اضافه کرد:اتاق بازرگانی اصفهان در کنار اتاق‌های مترونگو و پاراناگو سیتی از فیلیپین و سابراگامووا از سریلانکا برای بدست آوردن رتبه نخست رقابت کرد.

وی اعلام کرد:در بخش کارآفرینان برتر جهان، کارآفرین جوان هندی و در بخش اتاق‌های کوچک اتاق بازرگانی زامبوا از فیلیپین حایز رتبه برتر انتخاب شد.

ابراهیمی گفت:هیات داوران این دوره را «جمال ایرج گیلی» نایب رییس کنفدراسیون و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی گرجستان، سید رفیق عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی پاکستان، آنتونی پارکز مدیر ارتباطات فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان، دبیرکل فدراسیون اتاق‌های بازرگانی نپال و دیوید لیو دبیرکل کنفدراسیون تشکیل می‌دادند.

مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان یادآور شد: کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه سازمان غیر دولتی،منطقه‌ای و متشکل از اتاق‌های بازرگانی و صنعت ملی در منطقه آسیا و اقیانوسیه غربی است که از سال 1965 در فیلیپین فعالیت خود را آغاز کرد.همکاری موثر و ایجاد هماهنگی میان اتاق‌های بازرگانی با یکدیگر و با انجمن‌های بازرگانی و صاحبان صنایع در آسیا و اقیانوسیه غربی، فراهم کردن شرایط تجاری مناسب به منظور ارتقا تجارت میان کشورهای دارای اقتصاد در حال گذار آسیا و اقیانوسیه غربی و کمک به توسعه پایدار به کشورهای منطقه از اهداف تشکیل این کنفدراسیون است.

وی برگزاری کنفرانس‌های دوسالانه،تبادل اطلاعات، ارتباط با سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای،ارایه خدمات مطالعاتی. تحقیقاتی،ایجاد پل ارتباطی میان اعضا و سازمان‌های دولتی و تعامل از طریق مراکز ارایه خدمات مشاوره‌ای و تولیدی را از فعالیت‌های کنفدراسیون ذکر کرد./س

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.