از صبح تا پاسی از شب عيد قربان؛

تعزیرات در انتظار شکایت مردم با 124 /مجازات سنگين برای کم فروشان و گرانفروشان دام زنده

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات استان تهران از برخودر قاطعانه گشت های سیار در امروز جمعه با متخلفان دام زنده خبر داد.

 بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از امروز جمعه صبح گشت هایی سیار تعزیرات در سطح شهرستان ها و مناطق شهر تهران اعزام و تعدادی از این گشت ها نیز در حمل عرضه دام مستقر هستند.

وی در ادامه افزود: شهروندان برای هر گونه شکایتی در خصوص دام زنده چه تخلف گرانفروشی و چه کم فروشی حتما به مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

معاون حقوقی سازمان تعزیرات استان تهران در خصوص تخلفات دام زنده درسالهای گذشته بیان کرد:  در سالهای قبل بیشترین تخلفاتی که به تعزیرات گزارش شده در خصوص کم فروشی بوده است.

وی در پایان به عرضه  کنندگان دام زنده هشدار داد حتما دام زنده را به قمیت تعیین شده به فروش برسانند و ترازوهای خود را چک کنند مشکل نداشته باشد که در همین راستا درصورت مشاهده یا گزارش هر گونه تخلفی برخوردی قاطع با عرضه کنندگان دام زنده خواهد شد، در ضمن شهروندان نمایندگان ما هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را به سامانه 124 اطلاع دهند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۳:۳۳ ۲۷ تير ۱۳۹۸
یه گاو زنده خریدم از یه قصاب که دوازده میلیون رو من سود کرده آیا کسی هست کمکم کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین قاسمی
۰۸:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام یک سال و اندی است که یک مغازه نانوایی در خیابان بهار نبش سمیه نانوایی بربری وحود دارد که بارها وبارها طی تماس تلفنی با 124 متاسفانه هنوز هم تخلف در گزانفروشی وکم فروشی را دارد کی وچه کسی پاسخگو می باشد 09192119643
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۱:۴۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
باسلام
سنگک پز محله
آخرین اخبار