عضو شوراي‌مرکزي جبهه پايداري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت در برابر تحريکات اصلاح‌طلبان منسجم مي‌شوند

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: اصلاح‌طلبان نمي‌توانند با پالس‌هايي كه به خارج از كشور مي‌فرستند موقعيتي در بين مردم پيدا كنند، چرا كه ملت ديگر آنها را از خودشان نمي‌دانند و در برابر تحريكات اصلاح‌طلبان منسجم و متحد مي‌شوند.

مجيدي متقي‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات داخلي و خارجي  اصلاح‌طلبان براي ورود به انتخابات سال آينده تصريح کرد: نگاه ما به اظهارات و عملكرد اصلاح‌طلبان نگاه به كساني است كه قصد دشمني با مردم را داشته و با نظام‌هاي استكباري همسويي دارند.

عضو شوراي‌مرکزي جبهه پايداري با اشاره به حمايت اپوزيسيون خارج از كشور در راستاي افزايش تحريم‌ها عليه ايران در جهت ايجاد فضا براي حضور در انتخابات آتي اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نمي‌توانند با پالس‌هايي كه به خارج از كشور مي‌فرستند موقعيتي در بين مردم براي خود پيدا كنند چرا كه ملت ديگر آنها را از خودشان نمي‌دانند و در برابر تحريكات اصلاح‌طلبان منسجم و متحد مي‌شوند.

وي هدف از ورود طلبكارانه اصلاح‌طلبان به اتنخابات سال آينده را برپايي فتنه دانست و بيان داشت: جريان اصلاحات به خوبي واقف است كه  مردم بر حسب تجربه‌اي كه از آنها دارند مجددا به اصلاح طلبان روي نمي‌آورند، و در اختيار گرفتن حاکميت از سوي اين جريان بسيار ضعيف است .

متقي‌فر با بيان اينکه اصلاح‌طلبان وجريان انحرافي  داراي نقاط مشترک هستند، گفت: نقطه مشترك اصلاح‌طلبان و جريان انحرافي اين است كه نگاهشان به نظام اسلامي و فقهي رويکردي خصومت‌آميز است و همچنين ديدگاهشان در مسائل فرهنگي و سياسي همسوي يكديگر است.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري خاطرنشان كرد:‌ با توجه به اينكه در چند سال اخير اصلاح‌طلبان و جريان انحرافي نشان دادند كه چندان تضادي با هم ندارند و مشكل‌شان صرفا اصل نظام و شعارهاي ديني مردم است بنابراين احتمال ائتلاف اين دو گروه در برابر اصولگرايان وجود دارد.

 انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار