سنندج/

انتخابات نماد عینی مشارکت مردم در سرنوشت انقلاب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت:انتخابات مردمی و فراگیر از ویژگی های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد عینی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و انقلاب است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حسن زاده  با اعلام این مطلب گفت: انقلاب اسلامی یکی از مردمی ترین انقلاب های جهان و نمونه بارز از نقش رای مردم برای تعیین اهداف و راهبردهای کلان و بلند مدت آینده کشور بشمار می رود.
وی افزود: برگزاری بیش از سی دوره انتخابات سالم با حضور گسترده مردم پس از پیروزی انقلاب نشان از یکدلی و همبستگی مردم و مسئولان دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: با وجود تحرکات دشمنان برای جدایی مردم از آرمان های انقلاب منویات مقام معظم رهبری همواره راهگشای بسیاری از مشکلات و موانع شده است.
وی اضافه کرد: حضور همه ما در عرصه های انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی است و باید با بصیرت و بینش اسلامی و انقلابی خود به دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جهموری اسلامی بپردازیم.
حسن زاده در پایان گفت: در این راستا مردم  مسلمان و انقلابی کردستان یکبار دیگر با حضورپرشور در انتخابات ارادت خود را به آرمان های انقلاب به نمایش خواهند گذاشت./س
برچسب ها: انقلاب ، رأی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.