هلاکت شماري از تروريستها در حومه دمشق

شمار ديگري از افراد مسلح تروريست يکشنبه در حملات نيروهاي ارتش سوريه به تروريستها در ريف دمشق ، ادلب ، حمص و حلب کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ يک منبع نظامي به خبرگزاري سانا گفت يگانهايي از نيروهاي مسلح سوريه به محل تجمع تروريستها در عدراي بلد ، مغاور النبي ، يس در شمال شرقي رنکوس در ريف دمشق يورش بردند و شماري از تروريستها را کشتند و تعداد ديگري را زخمي کردند.

اين منبع گفت يگان ديگري از نيروهاي ارتش به محل تجمع تروريستها در اطراف فرودگاه تفتناز ، ابتداي جاده سرمين ، بنش  و  ابو  الضهور در ادلب يورش بردند و شماري از تروريستها را به  هلاکت رساندند.

در حمص نيز نيروهاي ارتش سوريه به گروههاي تروريستي مسلح در محله الورشه حمص و القصير در جنوب غربي  الحسينيه يورش بردند و تلفات سنگيني به تروريستها وارد کردند.اين منبع گفت يگانهاي مهندسي ارتش نيز شصت و پنج عدد بمب هر کدام به وزن بيست و پنج تا سي کيلوگرم را که گروههاي تروريستي در جوسيه در ريف قصير کار گذاشته بودند منهدم کردند.نيروهاي ارتش سوريه يکشنبه به تروريستها در مخفيگاههايشان در ميدان حيدريه ، مسلميه ، منغ و ليرمون در ريف حلب حمله کردند که در اين حمله سلاحها ، مهمات و تجهيزات جنگي آنها منهدم شد.

شماري از تروريستها در نزديکي ميدان حيدريه شهر حلب کشته شدند و چندين مخفيگاه آنها به همراه تيربارهاي سنگين و سلاح و مهمات نيز منهدم شد . اين منبع گفت نيروهاي مسلح سوريه با تروريستها در نزديکي کارگاه شيشه ، حيلان ، جبليه و مسلميه درگير شدند و شماري از تروريستها را کشتند .

يگان ديگري از نيروهاي مسلح سوريه يک قبضه خمپاره انداز و تعدادي از مخفيگاههاي تروريستها را در علقميه ، طنيبه و منغ در ريف حلب منهدم کردند .در منطقه معامل ليرمون نيز شماري از اعضاي گروههاي تروريستي کشته شدند و محل تجمع آنها به همراه سلاح و مهمات منهدم  شد .
برچسب ها: دمشق ، هلاکت ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار