شهرداری منطقه 19:

آماده باش اکیپ های واکنش سریع در حوادث غیر مترقبه

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19، از اجرای طرح آماده باش اکیپ های واکنش سریع ستاد مدیریت بحران این منطقه در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه خبر داد.

محمد باقر علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آماده باش اکیپ های واکنش سریع ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه به ویژه طوفان های شدید در دستور کار این ستاد قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با تشکیل 12 گروه امدادگر حرفه ای و آموزش دیده ، توسط ستاد مدیریت بحران منطقه 19 برگزار می شود.

علیزاده ادامه داد: این افراد، آموزش های خود را در سازمان پیشگیری و ستاد مدیریت بحران گذرانده و پس از قبولی در آزمون به گروه های واکنش سریع منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: طرح آماده باش اکیپ های واکنش سریع در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه با تعیین وظایف گروه های واکنش سریع از جمله، رویایی و امداد رسانی در مواقع بحرانی و حوادث غیر مترقبه به شهروندان سطح منطقه 19، ناحیه و محله خود برگزار می شود.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه 19 در اجرای این طرح افزود: آماده باش اکیپ های ویژه خدمات شهری فضای سبز منطقه 19، نیروهای سامانه 137، استقرار 12 نیروی واکنش سریع مستقر در هر ناحیه، از اقدامات شهرداری منطقه 19 در اجرای این طرح است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار