شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حمله به بيت علمای دينی، مسأله‌ای مربوط به جهان اسلام است

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بیانیه‌ای آغاز دور جديد حملات وحشيانه رژيم آل خليفه به مردم بي‌گناه بحرين و حمله به بيت آيت‌الله شيخ عيسي قاسم را به شدت محکوم کرد .

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بیانیه ای آغاز دور جديد حملات وحشيانه رژيم آل خليفه به مردم بي‌گناه بحرين و حمله به بيت آيت‌الله شيخ عيسي قاسم را به شدت محکوم کرد .

در اين بيانيه محكوميت آمده است:
 
بحرين دو سال تمام است كه با وجود سركوب‌هاي گسترده و بازداشت و شكنجه فراگير معترضان و مخالفان به صورت بي‌وقفه شاهد تظاهرات مسالمت‌آميز و قانوني مردمي است.
 
در حالي كه اعتراض‌هاي مسالمت‌آميز مردمي در بحرين وارد سومين سال خود مي‌شود، رژيم دست‌نشانده و مزدور آل‌خليفه با مديريت «جبهه غربي، عبري ـ عربي» و كمك‌هاي مالي و دلارهاي نفتي برخي دول عربي و شيوخ مستبد و دست‌نشانده غربي به ويژه رژيم آل سعود ، با آغاز دور جديدي از حملات ددمنشانه و سركوب‌هاي وحشيانه مردم مظلوم و بي‌گناه بحرين به ويژه قتل زنان و كودكان بي‌‌پناه و حمله به بيت و جسارت به آيت‌الله شيخ عيسي قاسم از علما و بزرگان ديني بحرين، وارد مرحله جديد و خطرناكي از حملات غيرقانوني نه تنها عليه  ملت خود شده است ، بلكه دست به بازي و جنگي پيشدستانه عليه اسلام و مسلمين زده است.
 
اين اقدام غيرقانوني رژيم مزدور آل‌خليفه وجسارت به جايگاه ديني علما  ؛ ديگر فقط مسأله حكومتي و ملي درون بحرين نيست بلكه تبديل به يك مسأله حقوقي و بين‌المللي و مربوط به جهان اسلام شده است.
 
در اين ميان سكوت سرد و مرگبار و همراهي و همسويي برخي از سازمان‌هاي بين‌المللي و حقوق بشري نظير سازمان ملل متحد، شوراي امنيت سازمان ملل، شوراي همكاري اسلامي و اتحاديه عرب‌ جاي بسي تعجب و سؤال دارد.
 
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن محكوميت شديد اين قبيل اقدامات و حملات وحشيانه رژيم مزدور آل‌خليفه عليه مردم مظلوم بحرين و هتك حرمت جايگاه علما و بزرگان ديني و حمله به منازل آنان را سناريويي از پيش طراحي شده در راستاي ايجاد رعب و وحشت و ايجاد اختلاف و تفرقه بين مسلمانان به ويژه برادران اهل تسنن و اهل تشيع دانسته و راه حل مقابله با آنان را بيداري جهان اسلام ، علما و بزرگان ديني و افزايش بصيرت و پايداري و ايستادگي توده‌هاي مردمي بر سر موانع اصولي، قانوني و ديني خود در بحرين و ديگر بلاد اسلامي مي‌داند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار