جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور پرشور مردم در انتخابات جايگاه ايران را در فضاي بين‌المللي تثبيت مي‌كند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اين انقلاب در طول 34 سال گذشته از پشتوانه محکم مردم برخوردار بوده و قطعا در اين دوره از انتخابات هم حضور پرشور مردم جايگاه انقلاب و ايران را در جهان تثبيت خواهد كرد.

محمد‌صالح جوکار نماينده يزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري کنفرانس گفت‌و‌گوی جهانی، آینده ایران به پشتیبانی سازمان جاسوسی کانادا گفت: کنفرانسي که در فرانسه با حضور اپوزيسيون برگزار شد از سوي دولت کانادا و با راهبري انگليس بود که ماموريت انجام اين کار به اوتاوا داده شده بود.
 
وي ادامه داد: اين مسئله يک مانور سياسي بود که نشانگر خباثت دولت‌هاي غربي نسبت به دولت جمهوري اسلامي ايران است.
 
جوکارتصريح کرد: دولت‌هاي غربي با برگزاري اين کنفرانس به دنبال بيان جنبه نمايشي اسلام‌هراسي و ايران‌ستيزي بوده و راهبردهايي را تعيين کردند که بتوانند بر روي بعضي از کانديدا اعمال نفوذ کنند که اميدواريم چنين اتفاقي نيافتد.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اين مطلب که بيشتر تلاش‌هاي غرب در راستاي تبليغ بر روي کانديداي متمايل به غرب است، گفت: غربي‌ها مي‌خواهند فضاي کشور را به گونه‌اي جلوه دهند که مردم نسبت به آينده خود احساس ياس و سرخوردگي داشته باشند و بتوانند کانديداي مورد‌نظر خود را به عنوان نجات دهنده معرفي کنند.
 
وي در ادامه بيان کرد: ملت با بصيرت ايران نگاهشان به درون نظام است، اين انقلاب در طول 34 سال گذشته از پشتوانه محکم مردم برخوردار بوده و قطعا در اين دوره از انتخابات هم جايگاه انقلاب و ايران در جهان حفظ خواهد شد.
 
جوکار همچنين در مورد اظهارات مقامات ترکيه در مورد انتخابات ايران گفت: متاسفانه مدتي است که ترکيه به عنوان خوش‌خدمتي به انگليس و آمريکا در حال خدمت است اما مطمئنا اين گونه عملکردها به صلاح ملت و کشور ترکيه نيست.
 
نماينده يزد در پايان خاطر‌نشان کرد: ترکيه نبايد خود را بازيچه دست کشورهاي غربي قرار دهد و بهتر است با تکيه بر استقلال فکري بهترين مسير را انتخاب کند.
 
گفتني است ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه، سازمان جاسوسی کانادا با همکاری وزارت امور خارجه این کشور اقدام به برگزاری نشستی با عنوان «گفت‌و‌گوی جهانی، آینده ایران» با حضور برخی از عناصر اپوزیسیون کرد.
 
«جان برد» وزیر امور خارجه کانادا در این نشست ضمن اظهار پشیمانی از عدم حمایت کشورش از معترضان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفته است این بار کشور «کانادا» در کنار صداهای دموکرات خواهد ایستاد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار