شهبازوار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حکم تجديدنظر "عباس سليمي‌نمين" به زودي صادر مي‌شود

وکيل عباس سليمي‌نمين گفت: سلیمی‌نمین نسبت به محکوميت 91 روز حبس تعزيري که باشکايت اسفنديار رحيم‌مشايي صورت گرفته بود اعتراض کرده که طي هفته‌هاي جاري حکم دادگاه تجدید نظر اعلام خواهد شد.

فرهاد شهبازوار در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با تایید رای دادگاه تجدید نظر "عباس سلیمی‌نمین" اظهار داشت: این پرونده با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری علیه عباس سلیمی‌نمین به دلیل افترا و نشر اکاذیب نسبت به "اسفندیار رحیم مشایی" در شعبه 1059 مجتمع کارکنان دولت مطرح بود که این شعبه سریعا به پرونده رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه 1059 مجتمع کارکنان دولت با رسیدگی به این پرونده و برگزاری جلسه محاکمه در نهایت عباس سلیمی نمین را به تحمل 91 روز حبس تعزیری محکوم کرد.

شهبازوار تصریح کرد: لایحه دفاعیه من در 13 صفحه تقدیم دادگاه شده و اجمال دفاعیات بنده این بوده که اصل آزادی بیان در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده و افراد با رعایت شرایطی مطابق قانون اساسی در بیان نظرات خود آزاد هستند.

وی افزود: سلیمی‌نمین نسبت به حکم صادره اعتراض کرده و هنوز دادگاه تجدید نظر حکم قطعی را صادر نکرده است و طي هفته‌هاي جاري حکم دادگاه تجدید نظر اعلام خواهد شد.

وکیل سلیمی نمین گفت: از سوی دیگر با توجه به ماده 698 قانون مجازات اسلامی هدف موکل من روشنگری بوده و احراز سوءنیت وی با توجه به پیشینه شخصیتی و فرهنگی ایشان تقریبا غیرممکن است.

گفتنی است؛ دلیل شکایت از عباس سلیمی‌نمین نسبت دادن بحث "احیای سناریوی انگلیسی" به اسفندیار رحیم مشایی بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار