البرادعي: اپوزيسيون مصر با يک نامزد در انتخابات بعدي مصر شرکت خواهد کرد

"محمد البرادعي" يکي از رهبران شاخص اپوزيسيون مصر روز گذشته در جمع هنرمندان و روشنفکران مصري که در مقابل وزارت فرهنگ آن کشور تظاهراتي را برپا کرده بودند اظهار داشت که در انتخابات بعدي آن کشور اپوزيسيون با يک نامزد واحد به عرصه رقابت انتخاباتي وارد خواهند شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين، البرادعي در اين باره خاطر نشان ساخت "در صورتي که در تظاهرات 30 ژوئن (9 تير) با موفقيت برگزار شود و تظاهرکنندگان بتوانند به خواسته خود در مورد برگزاري انتخابات زودهنگام دست يابند، اپوزيسيون دولت مصر برخلاف انتخابات قبلي با يک نامزد واحد وارد ميدان خواهند شد. 

وي در جمع تظاهرکنندگان در مقابل وزارت فرهنگ سخنراني کرد.

معترضان خواستار برکناري "علاء عبدالعزيز" وزير فرهنگ جديد منصوب شده هستند چرا که وي را مجري خواسته هاي جمعيت "اخوان المسلمين" مي دانند.

در انتخابات پيشين "عمر موسي" و "حمدين صباحي" نيز از ديگر رهبران اپوزيسيون بودند که در انتخابات شرکت کرده بودند. تفرقه موجود در ميان جبهه اپوزيسيون سبب شد تا آنان در مقابل "محمد مرسي" نماينده جمعيت اخوان المسلمين متحمل شکست شوند.

کارزار مخالفان مرسي در صدد است تا 15 ميليون امضا از شهروندان مصري جمع آوري نمايد تا موفق شود انتخابات زودهنگام در مصر را برگزار نمايد و به هدف خود در برکناري مرسي از قدرت دست يابد.



آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 

برچسب ها: البرادعی ، اپوزیسیون ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار