اصفهان/

اجازه ندهید نقش جهان قربانی تغییر و تحولات آینده شود

ورزشگاه نقش جهان شرایط بسیار حساسی را پیش رو دارد و می‌طلبد در مقطع فعلی که در آستانه تغییر و تحولات در جمع مدیران استانی و ورزشی هستیم، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس احساس مسئولیت کرده و نگذارند این پروژه دچار وقفه شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خيرنگاران ،‌ سال گذشته ورزشگاه نقش جهان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار استان اصفهان جای گرفته و مقرر شد این پروژه تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد، اما با پایان رسیدن دوران کار دولت، این پروژه آماده افتتاح نشد.

در حال حاضر روند تکمیل ورزشگاه به روال سابق تداوم دارد، اما این نگرانی را نباید نادیده گرفت که احتمال توقف طولانی مدت عملیات احداث نقش جهان در گرماگرم تغییرات در بدنه دولت جدید وجود دارد.

در شرایط فعلی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مسئولیت تکمیل این ورزشگاه را بر عهده دارد و استانداری اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز بر روند تکمیل و تزریق بودجه نظارت دارند اما با توجه به روی کار آمدن دولت جدید پیش‌بینی می‌شود از شرکت توسعه تا استانداری اصفهان و اداره ورزش و جوانان دستخوش تغییراتی شوند و طبیعی است تا زمانی که مدیریت جدید بتواند در جریان امور قرار بگیرد، زمان مفید زیادی از دست خواهد رفت.

از دست رفتن زمان مفید و ورود مدیران جدید احتمالی بالای سر پروژه و وجود مشکلات احتمالی در مسیر هر کدام عواملی هستند که سدی در برابر روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان به وجود آورده و بهره برداری آن را با تاخیرهای بیشتری مواجه می‌سازند.

در این وضعیت می‌طلبد که نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با درک شرایط حساس فعلی احساس مسئولیت کرده و به طور جدی وارد بحث تکمیل ورزشگاه نقش جهان شوند زیرا عملاً نمایندگان قرار نیست دستخوش مباحث مربوط به تغییرات شوند و می‌توانند روند تکمیل پروژه را طبق برنامه زمان‌بندی شده به پیش ببرند و اجازه ندهند ورزشگاه نقش جهان که مطالبه به حق مردم اصفهان است، از دامنه تغییر و تحولات آسیب ببیند./ج1

برچسب ها: تحولات ، شورا ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.