"محسن همتي" با "اعتراف" به موسيقي پاپ آمد

آلبوم جديد "محسن همتي" با نام "اعتراف" در بازار موسيقي عرضه شده است.

"محسن همتي" خواننده‌ي حوزه موسيقي پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، گفت: سالهاست كه در عرصه‌ي خوانندگي فعاليت مي‌كنم اما اين اقدام حرفه‌اي انتشار آلبوم "اعتراف" بود. 

وي عنوان كرد:‌ در اين آلبوم با "نيما وارسته" و آهنگسازان به نام كشور همكاري داشته‌ام و در حال حاضر مشغول پيش توليد آلبوم دوم هستم تا بتوانم در سال 93 آن را به بازار موسيقي عرضه كنم. 

وي در خصوص شركت پخش آلبوم خود اظهار داشت: دوستان من در "چنگ زرين پارسي" در كنار انجام كار تجاري، هدف جذب جوانان مستعد و معرفي آنان به عرصه‌ي موسيقي را دنبال مي‌كنند. ضمنا بسيار خوشحالم كه توانستم با اين شركت‌ همكاري كنم،‌ زيرا پش آلبوم با برنامه‌ريزي كامل انجام شد و به همين سبب در آلبوم بعدي نيز همكاري‌مان را ادامه خواهيم داد. 

"همتي" خاطر نشان كرد: از همه‌ي مخاطبان و هواداران موسيقي در همه‌ي عرصه‌ها تقاضا مي‌كنم تا CD هاي اورجينال را خريداري كنند و با اين عمل به هنرمندان و بقاي موسيقي ياري رسانند. 

لازم به ذكر است؛‌ آلبوم اعتراف داراي 13 قطعه به نام‌هاي: "بي‌تو"، "انگاري"، ‌"يادتو"، "اعتراف"، "انگار نه انگار"، "دعا"،‌ "يه احساسي دارم"، "تجارت دل" "تنهام گذاشتي"، "غم دنيا"،‌ "بديهات"،‌ "روزگار لعنتي"،‌"  و "داري مي‌ريزي" است، اين مجموعه هم‌اكنون براي عموم قابل دسترسي است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار