منصوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روشنگري جامعه جهاني در قبال بحران سوريه به دست دانشجويان اين كشور است

دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه قم گفت: دانشجوياني كه در كشور خود قصد مقاومت دارند از جمله دانشجويان سوري، بايد نسبت به موقعيت و شرايط كنوني كشورشان در جامعه خود، و همچنين در جامعه جهاني روشنگري و آگاهي بخشي كنند.

"‌صادق منصوري‌" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تأثير مهم دانشجويان در پيروزي انقلاب كشورمان و همچنين مؤثر بودن اقدامات دانشجويان سوريه بر تحولات كشورشان اظهار داشت: هر فعاليت سياسي از سوي دانشجويان با توجه به جامعه همان كشور صورت مي گيرد.

وي افزود: دانشجوياني كه در كشور خود قصد مقاومت دارند از جمله دانشجويان سوري، بايد نسبت به موقعيت و شرايط كنوني كشورشان در جامعه خود، و همچنين در جامعه جهاني روشنگري و آگاهي بخشي كنند.

دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه قم در ادامه تصريح كرد: دانشجويان سوري بايد با در نظر گرفتن شرايط و موقعيت كشور خود، و همچنين با درس گرفتن از عملكرد دانشجويان جمهوري اسلامي ايران در دوران انقلاب و دفاع مقدس، اقدامات كاربردي را براي تغيير مثبت در روند بحران سوريه صورت دهند.

منصوري خاطرنشان كرد: مقاومت يكي از ارزشمندترين اهداف كشورهاي اسلامي است و دانشجويان نقش مهمي را در تبيين اين هدف متعالي ايفا مي‌كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار