در آستانه رقابتهاي كشورهاي اسلامي؛

نايب رئيس بانوان فدراسيون كاراته: مجالي براي اصلاحات اساسي نيست

اميني گفت: در فاصله زماني دو هفته اي ميان رقابتهاي كاراته وان تركيه تا مسابقات كشورهاي اسلامي، فرصت تغييرات و اصلاحات اساسي نبود.

نايب رئيس بانون فدراسيون كاراته در خصوص آمادگي تيم ملي كاراته بانوان براي حضور در رقابتهاي كشورهاي اسلامي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: براي حضور در مسابقات كشورهاي اسلامي تغييرات خاص در تيم ملي نداده ايم.  
 
مواردي كه كوچك بود و امكان داشت در طول اين مدت كم رفع شود تذكر داده شده و بچه ها نيز درصدد رفع اين موارد كوچك هستند اما اصلاح و تغييرات اساسي، به دليل فاصله زماني اندك ميان رقابتهاي كاراته وان تركيه تا رقابتهاي كشورهاي اسلامي قابل اجرا نيست.  
 
وي تصريح كرد: در تركيب اصلي كوميته تغييراتي نداريم فقط سه نفر از نفرات اصلي كه در كاراته وان را به همراه نداشتيم را به تيم اضافه كرده ايم.  
 نازنين دوستي، فاطمه چالاكي و حميده عباسعلي سه كوميته كاري هستند كه به تيم ملي اضافه مي شوند كه اين سه نفر اصلي از وضعيت بسيار خوبي برخوردارند، و آن هايي هم كه در پيكارهاي كاراته وان تيم را همراهي مي كردند نيز آمادگي نسبي خود دارند.  
 
وي اضافه كرد: در بخش كاتا تيم ديگري را به همراه خواهيم داشت تيم مهسا افسانه،‌كه در مسابقات كاراته وان حضور نداشت كه در اين رقابتهاي براي ما از حساسيت ويژه اي برخوردار است شركت خواهد كرد.  
 
اميني در ادامه خاطر نشان كرد: ملي پوشان از امروز 23 شهريور وارد اردوي آمادگي نشوند تا چهارشنبه 27 شهريور يعني روز اعزام به مسابقات جاكارتاي اندونزي در اردو باقي مانند.  
 
در اين اردوي آخر كارهاي تاكتيكي و مسابقه اي توسط مربيان با ملي پوشان تمرين مي شود و نقاط ضعف بچه هايي كه در مسابقات كاراته وان بوده اند تا جايي كه امكان پذير باشد اصلاح مي شود.  
 
وي خاطر نشان كرد: همان طور كه قبلا هم گفته بوديم هدف اصلي تيم ملي حضوري موفق در رقابتهاي كشورهاي اسلامي است و پيكارهاي كاراته وان تركيه يك مسابقه تداركاتي قبل از رقابتهاي كشورهاي اسلامي به شمار مي آمد، قرار بر اين بود كه ملي پوشان در رقابتهاي تركيه فشار زيادي به خود نياورند، زيرا به نيرويشان در رقابتهاي اندونزي نياز بود، با اين وجود كه بچه ها فشار زيادي به خود نياوردند نتيجه خوبي در مسابقات كاراته وان گرفتيم، اما به طور قطع با آمادگي ذهني و بدني كه بچه ها در اين رقابتها به دست آوردند، كسب نتيجه بسيار بهتري را در رقابتهاي اندونزي پيش بيني مي كنيم.  
 
نايب رئيس بانوان فدراسيون كاراته ضمن صحبتهاي خود به تيم ملي اميد بانوان اشاره كرد و افزود: مسابقات كاراته وان تركيه براي تيم ملي اميد ما كه دو ماه ديگر به رقابتهاي آسيايي مي روند بسيار مثمرثمر و پرفايده بود، زيرا استرس حضور در مسابقات را تجربه كردند بنابراين در مسابقات آسيايي آمادگي بسيار بهتري خواهند داشت و تجربه خوبي در خصوص رويارويي با حريفان كسب كردند./آق
برچسب ها: رقابت ، فدراسیون ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار