رئيس دانشكده پيراپزشكي دانشگاه علوم پزشكي مشهد:

بهره گيري از امكانات منحصر به فرد "اختلالات گفتاري "

هم اكنون اساتيد گفتار درماني با بهره گيري از امكانات منحصر به فرد مشغول آموزش "اختلالات گفتاري" در دانشكده پيراپزشكي هستند.

دكترعباس رحيمي رييس دانشكده علوم پيراپزشكي دانشگاه علوم پزشكي مشهد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: دانشكده علوم پيراپزشكي يكي از دانشكده هاي موفق دانشگاه علوم پزشكي مشهد است كه با بيش از هزار و سي دانشجو در رشته هاي مختلف فيزيوتراپي، مدارك پزشكي و فناوري اطلاعات سلامت، رشته گفتار درماني، رشته علوم آزمايشگاهي، راديولوژي، پرتو نگاري و بينايي سنجش در مقاطع مختلف دانشجو دارد.

وي گفت: امكانات و تجهيزات بسيار مناسب و عالي در مراكز وابسته به اين دانشكده كه در بيمارستانها و ساير مراكز درماني است امكاناتي را به مراجعان ارايه مي دهند.

رحيمي تصريح كرد: واحد گفتار درماني بخش فيزيوتراپي بيمارستان امام رضا(ع) داراي دستگاه هاي به خصوص در زمينه تمرينات گفتار درماني، آوايي، صوتي و غيره برخوردار است كه در سطح ايران نمونه است.

وي ادامه داد: با توجه به تعداد كم اساتيد بومي اين دانشكده ولي بيش از يكصد استاد مجرب مشغول تحصيل و پژوهش و آموزش هستند كه نمونه اين تحقيقات جايگاه دومين دانشكده را در زمينه پژوهش به خود اختصاص داده است./ع2

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار