ادامه‌ی امدادرسانی به محبوس شدگان در برف/ تخریب یک واحد مسکونی در شفت

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد ونجات از ادامه‌ی امدادرسانی به استان‌های محبوس شده در برف و کولاک و تخریب یک واحد مسکونی در شفت خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به 19استان گرفتار در برف و کولاک گفت: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، زنجان، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان، لرستان، یزد و مرکزی و کردستان و استان گیلان و مازندران در برف و کولاک گرفتار شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به امدادرسانی به 14هزار و 700نفر در 4روز گذشته اظهار داشت: 350نیروی عملیاتی در قالب هزار و 116نفر به گرفتاران و محبوس شدگان در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

مرادی‌پور در ادامه بیان داشت: برف و کولاک، 101مصدوم برجای گذاشت که 14خانم باردار نیز در بین آنان بود 90نفر آنان به مراکز درمان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه هزار و 850 خودرو از برف رهاسازی شد افزود: امدادگران 3هزار و 900نفر را در مساجد و پایگاه‌های امدادی اسکان اضطراری دادند و با ارسال اقلام اضطراری و امدادی از جمله بسته‌های غذایی، پتو، آب معدنی به عملیات خود ادامه می‌دهند.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وضعیت خاص در استان گیلان و مازندران گفت: شهرهای رامسر، تنکابن، نور، نوشهر، چالوس و فریدون کنار در مازندران در محاصره برف قرار گرفتند و امدادگران به 7هزار و 600نفر امداد رسانی 133نفر را اسکان اضطراری دادند.

وی تصریح کرد: همچنین 45مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استان گیلان گفت: 670نفر در استان گیلان امدادرسانی شدند و 25نفر که 12خانم باردار در بین آنان بود به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک باب واحد مسکونی در شهرستان شفت به علت برف بسیار تخریب شد./
انتهای پیام/
برچسب ها: تخریب ، واحدمسکونی ، شفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار