"نمایشگاه مبلمان و اسباب‌بازی کودک" گشایش یافت

پنجمین نمایشگاه مبلمان واسباب‌بازی کودکان با نام کیتکس 2014، روز شنبه در بازار مبل شماره 3 آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رامین سمیع‌زاده مدیر پنجمین نمایشگاه کیتکس با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف بسترسازی برای دستیابی به چارچوب‌ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان واسباب‌بازی‌ها برگزار می‌شود گفت: این نمایشگاه با تأکید ویژه بر سلامت روحی، روانی و فیزیکی و نیز پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه که تا 25 بهمن ماه برپا خواهد بود به همت انجمن مبلمان و دکوراسیون در محل دائمی نمایشگاه‌های برترین‌های ایران برگزار می شود.

سمیع‌‌زاده با اشاره به اینکه کودکان به کمک لوازم و اسباب‌بازی‌ها به طور غیرمستقیم آموزش می‌بینند اظهار داشت: با این وجود و با همه تأکیدی که کارشناسان بر تأثیرپذیری کودکان از چنین وسایلی دارند؛ متأسفانه هنوز هم کالایی چون مبلمان و اسباب‌بازی به عنوان کالای لوکس و تزئینی قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: این امر موجب شده نمایشگاه یاد شده ضمن رعایت کلیه اصول و استانداردهای نمایشگاهی، طرح بحث استاندارد و ایمنی در لوازم کودک و نوجوان به خصوص اسباب‌بازی‌ها را به شکل ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

مدیر نمایشگاه کیتکس 2014 افزود: در بحث استاندارد کالاها و اسباب‌بازی‌های کودکان، علاوه بر اصول طراحی ، ساخت،‌ تطابق با محیط زیست، ایمنی و ارگونومی،‌ نشانه‌های هشداری روی کالا بسیار مهم است؛ چراکه با رشد سن توانایی‌های حسی حرکتی کودک هم رشد می‌کند و این برای والدین که اسباب‌بازی را خریداری می‌کنند، بسیار مهم است.

دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون با بیان اینکه پنجمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار از 19 تا 25 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های برترین‌های ایران واقع در یافت‌آباد برگزار می‌شود اظهار داشت: در این نمایشگاه پوشاک، سیسمونی، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، مبلمان اتاق کودک و ... با تخفیف 5 تا 20 درصد از سوی برترین تولیدکنندگان داخلی به معرض نمایش در آمده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار