مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،‌
مصر با اوضاع پیچیده ای دست به گریبان است، برخی طرف های منطقه ای و فرامنطقه ای در حال بازگرداندن حکومت نظامی به جای دولت دموکراتیک پیشین در این کشور هستند.
موسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی نوشت : توافق موقت هسته‌ای با ایران تا زمانی که اجرا شود خوب است ولی بخت دستیابی به توافقی جامع و بلند مدت اندک است.
راه‌اندازى 36 ايستگاه صهیونیستی استخدام جاسوس در مرز مصر، تبعاتی برای مصر بدنبال داشته است.
پنتاگون به خبر اعزام ناوهای جمهوری اسلامی ایران به سواحل آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما معتقد نیستیم که ایران ناوهای خود را به سواحل آمریکا فرستاده باشد.
لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای نشان دادن آنچه "حسن نیت" در مذاکرات سازش خوانده است، آمادگی خود را برای ترک خانه‌اش اعلام کرد.
یک مقام بلندپایه آمریکایی در گفت وگویی مطبوعاتی اعلام کرد: به رغم تلاش‌های جان کری، وزیر خارجه آمریکا، عربستان با مشارکت دادن ایران در کنفرانس ژنو 2 مخالفت کرد.
یک راکت شنبه شب از نوار غزه به جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این حادثه خسارت مادی یا تلفات جانی در پی نداشته است.
محمود جبرئیل نخست وزیر سابق لیبی جزئیات جدیدی از سرنوشت امام موسی صدر فاش کرد.
پس از "گفتگوهای سازنده" روز شنبه، ایران امروز یکشنبه در تهران مذاکراتش را با آژانس بین المللی انرژی اتمی با هدف افزایش شفافیت درباره برنامه هسته ای خود از سر گرفت.
رئیس حزب مصر قدرتمند در بیانیه ای مواضع این حزب برای انتخاب نامزد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد.
روزنامه گاردین در گزارشی فاش کرد: هر سال میلیون‌ها خودرو در انگلیس بدون آنکه رسما ثبت شود، توسط پلیس متوقف می شوند و مورد تجسس قرار می گیرد و درصد رانندگان سیاه پوستی که هدف اینگونه اقدامات پلیس قرار می گیرند بیش از سفید پوستان است.
منابع امنیتی عراق از کشته شدن 800 تن از عناصر گروه تروریستی "داعش" در طی 3 ماه گذشته خبر داده اند.
فرانس پرس اعلام کرد "ايران و آژانس بین المللی انرژی اتمی " درباره هفت مورد جديد همکاري به توافق رسيدند .
وزیراطلاع رسانی سوریه در سخنانی از به همه پرسی قرار گرفتن هرگونه تصمیمی که در جریان مذاکرات هیأت نمایندگان دولت این کشور و مخالفان اتخاذ شود،خبر داد.
شبکه المیادین از ورود خودروهای سازمان ملل متحد به حمص خبر داد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، جالب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار