پوتین:دلیلی برای پاسخ روسیه به تحریم های غرب وجود ندارد/ آمریکا در پس حوادث اوکراین بود

رئیس جمهوری روسیه در سخنانی تاکید کرد دلیلی برای پاسخ روسیه به تحریم های غرب وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راشاتودی:"ولادیمیر پوتین" سه شنبه شب در سخنانی تصریح کرد : دلیلی برای پاسخ به تحریم های غرب از جانب روسیه وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید هر چه سریعتر در اوکراین بین طرف های درگیر گفتگو برقرار شود و نباید به دنبال گناهکاران در خارج بود گفت : آمریکا در اصل در پس حوادث اوکراین بود.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه هرگونه حضور نیروهای کشورش در شرق اوکراین را تکذیب کرد. وی هشدار داد تحریم‌های جدید آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ممکن است شرکت‌های غربی فعال در حوزه انرژی در روسیه را تحت تاثیر قرار دهد.

پوتین رییس جمهور روسیه آمریکا را عامل اصلی حوادث اوکراین عنوان کرد و گفت؛ تحریمهای آمریکا علیه روسیه باعث ضرر و زیان شرکتهای انرژی غربی که با روسیه همکاری می کنند ، خواهد شد.

رییس‌جمهور روسیه گفت غرب خود اوضاع اوکراین را به هم ریخت و اکنون می‌خواهد تقصیر را به گردن دیگری بیندازد و به همین علت روسیه را تحریم می‌کند.

گفتنی است اتحادیه اروپا روز سه شنبه اعمال تحریم ها را بر 15 مقام روس از جمله معاون نخست وزیر، نایب رئیس دوما ، رئیس ستاد مشترک ارتش و مدیر اطلاعات نظامی روسیه اعلام کرد.

اين تحريم ها شامل مسدود شدن حساب های بانکی و همچنين ممنوعيت سفر به کشورهای عضو اتحاديه اروپا می‌شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: پوتین ، روسیه ، مسکو ، ولادیمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار