زاهدان/

50 واحد مسکونی در شهر جالق بر اثر سیل از 30 تا 100 درصد خسارت دید

فرماندار سراوان گفت: مبلغ 10 میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی، راه‌های مواصلاتی، قنوات، زمین‌های کشاورزی و محصولات و مبلمان شهری جالق خسارت وارد آمده است و از تعداد 50 واحد مسکونی شهر جالق از 30 درصد تا 100 درصد خسارت دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، درویش نارویی افزود: با توجه به اینکه بیشتر واحدهای مسکونی اهالی جالق در مجاورت و بستر رودخانه ایجاد و به همین دلیل خسارات زیادی به آنها وارد شده است، برای رفع این معضل محل جدید جانمایی تا واحدهای مسکونی در آنجا احداث شود.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات گرفته شده در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد امکانات و تجهیزات سنگین به منطقه روانه شود تا موانع و مشکلات ناشی از بروز سیل را برطرف کنند.

نارویی تقویت سیل‌بند جالق را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امکانات امدادی در مرحله نخست از سوی هلال‌احمر شامل چادر و سبدهای کالایی در اختیار اهالی قرار گرفته است.

فرماندار سراوان افزود: با جانمایی محل جدید برای استقرار واحدهای مسکونی، مقرر شد بنیاد مسکن هرچه سریع‌تر نسبت به واگذاری تسهیلات به افرادی که منازل آنان تخریب شده است برای بازسازی و احداث اقدام کند.

انتهای پیام//س

برچسب ها: خسارت ، سیل ، واحدمسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.