ساری/

هوشمندسازی مدارس سما در دستور کار دانشگاه آزاد

رئیس سازمان سما کشورهوشمند سازی تمامی مدارس سما و تأسیس مجتمع‌های بزرگ و چند هدفه آموزشی را از برنامه‌های پیش روی سما در تمامی استان‌های کشور بیان کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام احمد قلی زاده در بازدید از واحد مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر گفت:‌ سما در حوزه آموزشکده‌ها، توجه به مهارت آموزی و توسعه دانش فنی جهت تحقق فضاهای کارآفرینی را محور کار خود قرار داده است.

وی یادآور شد: مجموعه سما بخشی از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی است که اگر خدای ناکرده آنها نگاه دوگانه‌ای نسبت به هم داشته باشند سبب بروز لطمه‌های احتمالی و کاهش بهره وری در دانشگاه خواهد شد.

قلی زاده اظهارداشت: محیط آموزشکده سمای واحد قائمشهر همانند پارکی علمی است با فضاهای آموزشی و پژوهشی مطلوب که در جهت شکوفایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم بکارگرفته شده است.

رئیس سازمان سما گفت: سرمایه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سما متعلق به تمام جامعه است و برای سرمایه گذاری علمی جهت تعالی دانشجویان بکارگرفته می شود.

وی در بازدید از مراکز تولیدی جالیزی، استخر پرورش ماهی، تحقیقات کشاورزی و تولید گل و گیاه و مجتمع پژوهشی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائمشهر گفت: واحد قائمشهر جزء واحدهای پیشتاز در اجرای برنامه‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی است.

قلی زاده، خواستار ارتقاء تمام مدارس و الگو برداری از مدارس سما قائمشهر توسط دیگر واحدها در استان شد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: ساری ، مدارس ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.