سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد

وزیر علوم با صدور حکمی محمد پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، وزیر علوم با صدور حکمی محمد پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

 درحکم انتصاب پورکیانی آمده است: براساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با حفظ سمت به موجب این حکم تا تشکیل مجمع برگزاری انتخابات به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی  فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب زیر نظر رئیس سازمان امور دانشجویان به انجام رسانید.

گفتنی است در این حکم بر برگزاری مقدمات انتخاب رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در مدت سه ماه تاکید شده است. 



انتهای پیام/



برچسب ها: انتصاب ، ورزش ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین محمدی
۰۰:۳۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
با سلام متاسفانه تعییرات مدیرتی موجب اتلاف انرزی وسرمایه انسانی میگردد که متاسفانه در فدراسیون کاملا محسوس است و موجب دل سردی روسای هیاتهای استانی شده است و جلب اعتماد برای رییس بعدی بسیار مشکل خواهد بود متشکرم . حسین محمدی رییس هیات استان البرز
آخرین اخبار