رییس اتحادیه الکترونیکی بین بورسی:

ارتباط تجاری و اقتصادی هدف اصلی ارتباط بین بورسی است

گریگور واردیکیان در خصوص هدف ایجاد ارتباط بین بورسی با کشور ایران و شرایط این ارتباط توضیح داد: این اتحادیه جنبه سیاسی ندارد و هدف اصلی آن گسترش ارتباط تجاری و اقتصادی بین دو کشور برای ایجاد رفاه و توسعه اقتصادی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ گریگور واردیکیان رییس اتحادیه بین بورسی در دومین نشست بین‌المللی بورس‌های کالایی کشورهای مستقل مشترک المنافع و اروپای شرقی در قالب اتحادیه الکترونیکی بین بورسی در خصوص ویژگی‌های این اتحادیه بیان کرد: این اتحادیه دارای چندین بورس است و هر نماینده بورسی می‌تواند به صورت جداگانه اقدام به عضو شدن نماید.

وی در این باره ادامه داد: اتحادیه بین بورسی فعالیت بزرگی در بازارهای بین بورسی انجام می‌دهد و همه اعضای این اتحادیه دارای حقوق یکسانی بوده و در بازار جهانی فعالیت می‌کنند. به علاوه، این اتحادیه این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند تا اعضا بتوانند دو جانبه به فعالیت بین بورسی بپردازند و همین طور برای مشترکان امکان معاملات آنلاین را فراهم می‌کند.

رییس اتحادیه الکترونیکی بین بورسی درباره معاملات نفت و گاز در رینگ بین الملل بورس انرژی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های روز گذشته در خصوص معاملات نفت و گاز در بورس انرژی متاسفانه دیروز ملاقات و صحبتی در این مورد صورت نگرفته و این موضوع در اسرع وقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گریگور واردیکیان در توضیح میزان اتحادیه ‌ها و ویژگی آنها در اتحادیه بین بورسی گفت: در واقع اتحادیه بین بورسی به طور مستقیم با کارگزاران ارتباط ندارد و در واقع این اتحادیه به طور مستقیم با اعضا ارتباط برقرار می‌کند.

وی در خصوص هدف ایجاد ارتباط بین بورسی با کشور ایران و شرایط این ارتباط توضیح داد: این اتحادیه جنبه سیاسی ندارد و هدف اصلی آن گسترش ارتباط تجاری و اقتصادی بین دو کشور برای ایجاد رفاه و توسعه اقتصادی است.

گریگور واردیکیان در ادامه افزود: کالایی که در این اتحادیه ارایه می‌شود می‌تواند توسط تمام کشورهایی که جزو این اتحادیه هستند مورد معامله قرار گیرد و از این طریق معاملات بین کشورها افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجاری ، اقتصادی ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار