منابع لیبیایی مطرح کردند؛

ابهام در سرنوشت سیف‌الاسلام قذافی

منابع قضایی لیبی نسبت به سرنوشت فرزند ارشد دیکتاتور سابق این کشور ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از الوطن العربی: منابع قضایی لیبی فاش کردند که همچنان سرنوشت "سیف الاسلام قذافی" که در شهر الزنتان بازداشت شده و با اتهامات زیادی از جمله تلاش برای جلوگیری از انقلاب 17 فوریه که به پایان حکومت پدرش انجامید، روبرو است، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، افزودند: دادگاه الزنتان از زمانی‌که قضات این شهر به دلیل بالاگرفتن درگیری‌های مسلحانه بین نیروهای امنیتی و نیروهای مسوم به "فجر لیبی"، الزنتان را ترک کردند، بسته شده است.

این منابع با اشاره به اینکه رایزنی‌های گسترده‌ با مسئولان شهر الزنتان برای اطمینان از سلامت فرزند ارشد معمر قذافی بی‌نتیجه بوده است، افزودند: "سیف الاسلام قذافی" آخرین بار در روز 27 آوریل گذشته در جریان جلسه محاکمه وی در شهر الزنتان در غرب لیبی دیده شده است.

این منابع همچنین در مورد احتمال انتقال "سیف الاسلام قذافی" به طرابلس گفتند: ما خواستار انتقال وی به شهر دیگری به غیر از الزنتان و شهرهای متشنج از طریق طرف‌های بین‌المللی بی‌طرف شدیم اما شبه‌نظامیان الزنتان پاسخی در این باره ندادند و نمی‌خواهند که از سیف الاسلام سخنی بگوبند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار