رشت؛

تنظیم بازارهای گیلان در آستانه سال نو

تنظیم بازارها و کنترل قیمت کالاها و خدمات در آستانه سال نو در نشست اعضای کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی گیلان در رشت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت، در این نشست معاون برنامه ریزی استاندار گفت:تامین وکنترل قیمت کالاهای اساسی بویژه مواد پروتئینی وغذایی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال از مهمترین موضوعات در حمایت از حقوق شهروندی است.

اصغریان افزود:کالاهای مورد نیاز مردم به اندازه کافی در انبار های استان موجود است وبه موقع عرضه می شود و در این زمینه نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا از 15 اسفند ماه در شهرستانها استان برگزار می شود.

وی به آغاز طرح نظارت گسترده بربازار عرضه کالاهای مورد نیاز مردم از نهم اسفندماه در سراسر استان خبرداد وگفت:با همکاری و هماهنگی تعزیرات حکومتی وسایر دستگاههای ذیربط در اجرای این طرح با متخلفان به شدت برخورد می شود.

معاون برنامه ریزی استاندار همچنین با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده برای توزیع مرغ منجمد در دو تا سه روز آینده در 20مرکز شهر رشت گفت : مرغ منجمد رکیلو هزار و500 تومان ارزانتر از مرغ گرم در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در این نشست قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ،تشکیل شعبه های سیار نظارت بر بازار با همراهی سایر دستگاههای نظارتی،رسیدگی سریع به پرونده های تخلف وفعالیت شعبه های کشیک در تعطیلات نوروز از ویژگیهای طرح نظارت نوزوزی است.

رضا قشلاقی افزود: 18 هزار و 814 فقره تخلف در سه بخش کالا وخدمات –بهداشت ودر مان وقاچاق کالا وارز در 10 ماه گذشته در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تنظیم ، بازارها ، سال ، نو ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.