شرورترین ورزشکاران چه کسانی هستند؟

در این گزارش با شرورترین مردان دنیای ورزش آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،از فوتبال تا بسکتبال و از کریکت تا  بیس‌بال، ورزش‌های بی شماری در جهان وجود دارد که محبوبیت زیادی میان مردم دارند.

زمانی که در خصوص جزئیات در دنیای ورزش صحبت می‌کنیم، به قهرمانان و ورزشکاران شرور و بد ذات زیادی برخورد می‌کنیم.

در این گزارش با شرورترین و بد ذات‌ترین مردان جهان ورزش ‌آشنا شوید.

1-لوئیس سوارز

شرورترین ورزشکاران  چه کسانی هستند؟

سوارز یکی از ستارگان بزرگ جهان فوتبال است. اخیرا او برای بارسلونا که یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان است، توپ می‌زند.

بازی‌های زیبای او هم به تیم ملی اروگوئه و هم به بارسلونا برای رسیدن به پیروزی‌های متعدد  کمک زیادی کرده است، البته شهرت سوارز فقط برای بازی زیبایش نیست، بلکه شخصیت جنجالیش دلیل دیگری برای شهرت  این بازیکن اروگوئه‌ای است.

او تمایل عجیبی به گاز گرفتن بازیکنان حریف در مواقع حساس در بازی دارد. زمانی که سال گذشته در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل او شانه کیه لینی مدافع تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت، تیتر بسیار از رسانه‌های جهان شد، او  بارها این کار ناشایست را انجام داده بود، اما این بار توسط فیفا جریمه شد.

سوارز به مدت 4ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد که  این محرومیت هم برای خودش و هم برای تیمش بسیار گران تمام شد. پس از آن تماشاچیان فوتبال با کشیدن کاریکاتورهای او در قالب خون ‌آشام این ستاره را صخره گرفتند، این شخصیت جنجالی این بازیکن او را به یکی از بد ذات‌ترین بازیکنان جهان تبدیل  کرده است.

2-حمید امیر
 محمد  امیر بازیکن کریکت پاکستانی و یکی از سریع‌ترین پرتاب کننده‌های جهان است، گفته می‌شود او پس از وسیم اکرم و واکر یونس یکی از با استعدادترین بازیکنان است که در پاکستان کشف شده است.

او در سن پایین موفق شد رکوردهای زیادی از آن خود کند، زمانی که وی و هم تیمی هایش به مصاف تیم انگلیس رفتند، امیر و سلمان بوت کاپیتان سابق این تیم و محمد آصف هم تیمی امیر به اتهام بتانی و دریافت پول برای تغییر نتیجه بازی محکوم و راهی زندان شدند.

او یکی از با استعداد ترین بازیکنان در این رشته ورزشی می‌باشد و اخیرا اجازه پیدا کرده که دوباره بازی کند.

3-ترل اونز
اونز یکی از خشن‌ترین و خطرناک ترین بازیکنان فوتبال‌های آمریکایی به شمار می ‌آید، او در فهرست خشن‌ترین و شرورترین ورزشکاران در رتبه سوم قرار دارد.

 در دیدار مقابل دالاس کوبویز، اونزتوپ را محکم به لوگی تیمشان که یک ستاره است کوبید.
این حرکت آغاز کارهای عجیب این بازیکن بود، دو سال بعد او را از جورابش یک خودکار در آورد و  توپی را به گل تبدیل شده بود، امضا کرد.
به نظر می‌رسد کارهای او به جادو و جمبل شباهت دارد.

4-سلمان بوت
سلمان بوت یکی دیگر از بازیکنان مشهور و با استعداد کریکت پاکستان است. او پیش از کاپیتان تیم ملی کریکت پاکستا بود، او نیز  در سال 2010 در جریان دیدار تیمش مقابل انگلستان به  اتهام تبانی و دریافت رشوه، برای تغییر نتیجه بازی به زندان افتاد.

او به مدت ده سال از حضور در عرصه ورزش محروم و مدتی در انگلستان در زندان به سر برد.این موضوع دلیلی است که نام این بازیکن را در این فهرست قرار دادیم.

5-محمد آصف
آصف نیز یکی از بهترین بازیکنان کریکت در  کشور پاکستان به شمار می آید.
او نیز مانند امیر و بوت به اتهام تبانی مدتی را به زندان افتاد و به مدت 7سال از بازی کردن محروم شد.

6-زیندین زیدان

شرورترین ورزشکاران  چه کسانی هستند؟
زیدان ستاره فرانسوی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان به شمار می  آید، او در باشگاه‌های بزرگ و مطرحی از  جمله رئال مادرید بازی کرده است.

زیدان یکی از گرانترین بازیکنان تاریخ  فوتبال جهان بود، استعداد و توانایی این بازیکن باعث شده بود به عنوان یکی از برترین‌های تاریخ فوتبال جهان لقب بگیرد.

این ستاره در جام جهانی 1998 در راه قهرمانی تیم ملی کشورش تاثیرات به سزایی داشت.
تیم ملی فرانسه یک بار دیگر در جام جهانی 2006 به فینال راه یافت و مقابل ایتالیا قرار گرفت و بازی را واگذار  کرد.

در این دیدار اتفاق عجیبی برای ستاره فرانسوی رخ داد.
این دیدار که با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد، با درگیری زیدان و ماتراتزی، فرانسوی‌ها دچار دردسر شدند.

ماتراتزی با لغایت نامناسب زیدان را مورد خطاب قرار داد و باعث عصبانیت وی شد. زیزو هم نتوانست خشم خود را کنترل کند و با ضربه سری به بدن بازیکن تیم ملی ایتالیا وارد کرد.

داور پس از این حرکت زیدان وی را بلافاصله با کارت قرمز اخراج کرد، فرانسوی‌ها که با یک بازیکن کمتر در چنین دیدار حساسی رو به رو شدند دچار مشکلات فراوانی شدند.

این بازی در ضربات پنالتی نتوانست از پس ایتالیا بر آید و نایب قهرمان شد.
زیدان که تا پیش از این بازی قهرمان مردم فرانسه بود، در عرض چند ثانیه به شرورترین بازیکن آن‌ها تبدیل شد.

متاسفانه زیدان آ‌خرین دیدار ملی‌اش را با خاطره‌ی بدی به پایان رساند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار