ماه چهره خلیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

بهار امسال منتظر به دنیا آمدن فرزندم هستم

بازیگر سریال "کلاه پهلوی" گفت: امسال در خانه خودم و در کنار همسرم نوروز را جشن می گیرم و هردوی ما امسال عیدی خود را از خدا گرفته‌ایم و در بهار منتظر به دنیا آمدن فرزندمان هستیم.

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص تفاوت نوروز امسال گفت: زمان تحویل سال همه ساله در انگلیس کنار خانواده بودم، با اینکه فرسنگ ها با ایران فاصله داشتیم، خانواده ما مناسبت ها و آداب و رسوم ایام عید را انجام می دادند.
 
خلیلی ادامه داد: عید امسال متفاوت از سال های قبل خواهد بود، امسال در خانه خودم و در کنار همسرم نوروز را  جشن می گیرم و هر دو امسال عیدی خود را از خداوند می‌گیریم و در بهار منتظر به دنیا آمدن فرزندمان هستیم.
 
بازیگر "گذر از رنج ها" بیان کرد: سال 93 خیلی سریع گذشت، با ازدواجم شروع شد و مدتی بعد چند پیشنهاد بازی داشتم و بازی در فیلم "هدیه" را پذیرفتم.
 
وی ادامه داد: وقتی بازی در فیلم هدیه به من پیشنهاد شد، با وجود بارداری واقعی خودم، نزدیکی به این نقش را حس کردم و حضور در این فیلم را پذیرفتم.
 
خلیلی در خصوص فیلم های جشنواره فجر امسال عنوان کرد: پارسال در جشنواره فجر فیلم هایی که دوست داشتم را در سینماها تماشا کردم، ولی امسال نتوانستم حضور پیدا کنم و در سایت‌ها و برنامه ها پیگیر خبرهای جشنواره بودم.
 
وی ادامه داد: با صحبت‌هایی که فیلمسازان در جشنواره فجر پیرامون فیلم ها داشتند، امیدوارم در سال جدید خون تازه ای در رگهای سینما تزریق شود و شاهد موفقیت بیشتر سینما باشیم.
 
بازیگر "کلاه پهلوی" در خصوص چیدن هفت سین سینمایی گفت: من سرمایه ملی را در سفره هفت سین سینمایی امسال می گذارم، زیرا می توان با این نگاه که سینما "سرمایه ملی" همه ما است، سال خوبی را برای سینما و سینماگران رقم بزنیم.
 
خلیلی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل آنکه در شرف مادرشدن هستم، حس و حالم متفاوت است و در سال جدید برای همه سلامتی و حال خوب را آرزومندم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار