رئیس مجلس شورای اسلامی:

دولت برای برطرف کردن مشکلات کارگران، راهکارهای مناسبی دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش قشر کاراگران در توسعه و آبادانی کشور بسیار مهم و پررنگ است و دولت راهکارهای مناسبی را برای برطرف کردن مشکلات آنان ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ شامگاه دوشنبه بیست و ششمین جشنواره ملی امتنان از کارگران در سالن همایش های فقهی مرکز ائمه اطهار برگزار شد که دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی میهمانان ویژه این مراسم بودند.

در این همایش سید ابوالحسن فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم، حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سیار فرماندار، امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام آشتیانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده‌های کارگری هم حضور داشتند..

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم افزود:در تلاش هستیم تا بیمه بیکاری را در کشور پایدار کنیم تا اگر کارگری که سرپرست خانوار است بیکار شود خانواده انان دچار زحمت و مشکل نشوند.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه حرکت‌هایی در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای قشر کارگر انجام شده اظهار کرد: فعالیت‌های این وزارتخانه مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم با همکاری‌های مستمر و بیشتر مسئولان بتوانیم مشکلات باقیمانده قشر کارگران را برطرف کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور دارایی های فراوانی دارد افزود: باید با افزایش و توسعه کار در بخش تولید که مستلزم عزمی راسخ است تلاش کنیم مشکل بیکاری در جامعه را برطرف کنیم .

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.