سردار اشتری:

سرنخ‌هایی از عوامل شهادت مامور پلیس در غرب کشور به دست آمده

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به شهادت یکی از ماموران پلیس در غرب کشور به سرنخ های خوبی در این زمینه رسیده ایم.

سرنخ هایی از عوامل شهادت مامور پلیس درغرب کشور به دست آمدهبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،سردار اشتری در حاشیه جلسه شورای مشاوران و وزرا در امور ایثارگران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته یکی از ماموران پلیس در درگیری با اشرار در غرب کشور به شهادت رسید؛ سر نخ های خوبی در این زمینه به دست آمده و عاملان این حادثه تحت تعقیب پلیس هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به شهادت مرزبانان در عید نوروز گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با پاکستان به توافق رسیدیم مجرمان و عوامل این حادثه را به ما تحویل دهند زیرا مشخص است که کدام گروهک این جنایت را مرتکب شده است.

*شهادت ۸۷ نفر از پرسنل ناجا در سال ۹۳

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در صد و چهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران اظهارداشت: نیروی انتظامی به دلیل مسئولیتی که دارد و آن حفظ نظم و امنیت در کشور است بیشترین مبارزه با ضد انقلاب و اششرار را داشته و دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی یکی از نهادهایی که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده نیروی انتظامی است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی بیان داشت: در سال 93 ، 87 نفر از همکاران ما در راه مبارزه با مجرمین، اشرار و ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

سردار اشتنری با بیان این مطلب که نیروی انتظامی به صورت میانگین در هر هفته تعدادی شهید تقدیم نظام و مردم می‌کند، خبرداد: دیروز در بعضی از مناطق بواسطه درگیری با اشرار و ضد انقلاب، همکاران من شهادت رسیدند.

وی گفت: وظیفه ماست که برای امنیت، آرامش و احساس امنیت تمام تلاش خود را به کار گیریم و ماموران ما آماده هستند که برای اجرای قانون و اجرای احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها و احکام الهی، با شهادت نیز کارشان را انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این روحیه در این مجموعه وجود دارد و ما در این فضا که روحیه شهادت طلبی در آن جاری است تنفس می‌کنیم اما بنای ما این است که با استفاده از تجهیزات و امکانات در درگیری با متخلفان وارد شویم و به جای اینکه در اقصی نقاط ماموران با متخلفان مواجه شوند، مقابله ما به صورت تجهیزات باشد اما لاجرم در همه جا چنین امکانی نیست و باید از توان انسانی بهره ببریم.

سردار اشتری ادامه داد: این افتخار را در ناجا داریم که همه فرماندهان ما در اختیار ایثارگران هستند.

وی ضمن تشکر از بنیاد شهید برای رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: گستردگی خانواده ایثارگران به گستردگی کشور است و نیز به طور مستقل و مجزا خدماتی به خانواده ایثارگران خود ارائه می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور به تاکید فرماندهان قبلی و همچنین تاکیدات خود اشاره و ادامه داد: همواره به فرماندهان تاکید کرده‌ایم که در حوزه استحفاظی خود رابطه نزدیکی با خانواده ایثارگران داشته باشند و هرچقدر در توان دارند برای حل مشکلات آنها کمک کنند، به فرماندهان همچنین ابلاغ شده که باید خانواده شهدا، شما را بشناسند و حتماً با خانواده ایثارگران ارتباط داشته باشند چرا که این امر باعث رشد و تعالی سازمان است.

سردار اشتری با بیان این مطلب که سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران منتی بر آنها نیست، اظهارداشت: ما منت می‌کشیم چرا که هرکجایی که همکاران ما برای سرکشی رفته‌اند برکتی برای کار ما حاصل شده و به فرموده مقام معظم رهبری ما سرکشی به خانواده شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی به فرمایشات رهبری در دیدار با فرماندهان پرداخت و گفت: بحث صیانت از کارکنان و فضای انقلابیف دینی و اسلامی در ناجا باید تقویت شود و اگر می‌خواهیم به فرمایشات آقا برسیم باید فضای ایثارگری تقویت شود و از روحیه جهادی شهدا استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا ماموران پلیس از جلیقه ضد گلوله وخودرو های ضد گلوله استفاده نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
به فکر پرسنل باشید به فکر اقتدار ناجا باشید به فکر خانواده شهیدان ناجا باشید
آخرین اخبار