رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص):

جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی زور را نمی‌پذیرد

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)با اشاره به گفت‌وگوی مقامات کشورمان با گروه 1+5 در رسیدن به توافق خوب گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی زور را قبول نمی‌کند.

به گزارش به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، قرارگاه پدافندهوایی، حجت الاسلام محمد انصاری در محفل انس با قرآن کریم سایت موشکی اس 200 افزود: جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکره است و با رعایت خطوط قرمز در مذاکرات در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم گفت: انسان‌ها به دو دسته تقسیم می شوند، یک گروه نگاهشان به زندگی و بشر یک نگاه کاملا مادی است و تمام تلاششان برای رسیدن به امیال مادی است و دسته دیگر کسانی هستند که به بعد دیگر که وجه تمایز انسان با سایر مخلوقات است نیز توجه دارند و آن بعد روحی و معنوی است که گاها از آن غفلت شده است.

انصاری افزود: بعد معنوی باعث رشد و تعالی انسان می شود و کسانی که به این بعد توجه می کنند نجات یافتگانند، اینها کسانی هستند که مسیر نورانی قرآن را درک و با زبان به یگانگی پروردگار اقرار کرده اند و با ایمان هستند؛ یعنی علاوه بر زبان با قلب نیز به یاد خدا می‎باشد؛ ویژگی دیگر آنها این است که اهل عملند یعنی به آنچه می گویند و ایمان دارند، عمل هم می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر انسان سه چیز را در کنترل خود قرار دهد می تواند در زندگی دنیا موفق و در آخرت نیز سربلند باشد، یکی کنترل زبان، دیگری کنترل شکم در عدم استفاده از مال حرام و سوم کنترل شهوت.

انصاری توضیح داد: کنترل زبان باعث رهایی از بسیاری از گناهان می شود و برای کنترل شکم روزه واجب شده که بتوانیم با تمرین در این ماه شکم را کنترل کنیم و در مورد شهوت هم باید با پرهیزکاری و تقوای الهی آن را کنترل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار