حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان:

دعای مستجاب نائب امام زمان(عج) را در نماز عید فطر از دست ندهید

استاد اخلاق گفت: نماز عید فطر در مصلی پشت سر نائب امام زمان(عج) را از دست ندهید، همه ماه رمضان یک طرف این نماز یک طرف.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در بخشی از سخنرانی شب گذشتۀ خود در مسجد امام صادق(ع) گفت: نماز عید فطر در مصلی پشت سر نائب امام زمان(عج) را از دست ندهید، همه ماه رمضان یک طرف این نماز یک طرف. با دعاهایی که در قنوت نماز عید فطر هست انسان می فهمد که نماز عید فطر، زمان بارش بالاترین رحمت الهی است.

وی افزود: در قنوت‌های نماز عید فطر مکرر دعا میکنید «خدایا هرچه به پیامبر(ص) و خانوادۀ پیامبر دادی، به من هم بده» یک ذره کوتاه نمی‌آیید. «و هر خطر و ضرری که از پیامبر(ص) و آل او بازداشتی، از هم باز بدار» ذره ای کمتر قبول نمیکنی. وقتی به ما گفته‌اند: مکرر در قنوت نماز این را بگویید، حتما خدا می‌خواهد و آماده است که همه اش را بدهد.

پناهیان اظهار داشت: خداوند کجا بیشتر نظر دارد؟ حضرت ولی عصر -ارواحنا له الفداء- وقتی سعادت امتی را بخواهند، دعای چه کسی را باید بیشتر مستجاب کنند؟ طبیعتاً دعای نائبش را بهتر مورد عنایت قرار خواهند داد، اساساً در روایات آمده دعای امام عادل مستجاب است و وقتی تو در نماز عید نائبش حاضر شدی، دعای مستجاب او در نماز عید فطر، قطعاً نصیب شما هم خواهد شد؛ بیش از آنهایی که نیستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار