وزیر اطلاع رسانی سوریه: موضع ایران در قبال سوریه پس از توافق تغییر نکرده است

عمران زعبی تصریح کرد ایران سالها در کنار ما بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، عمران زعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه اعلام کرد موضع ایران در قبال این کشور پس از توافق تغییری نکرده است.
وی در گفتگویی تلویزیونی با بیان اینکه توافق هسته ای تغییرات ساختاری در منطقه بوجود خواهد آورد اعلام کرد: ایران سالها در کنار ما ایستاد و ما نیز سالها در کنار این کشور بودیم و این برای هم پیمانان و دوستان مسأله ای ضروری است. زعبی با بیان اینکه جنگ سوریه از ابتدا از مرز یک بحران داخلی عبور کرد گفت: موضع ایران در قبال سوریه پس از توافق هسته ای تغییری نکرده است.

وزیر اطلاع رسانی سوریه با بیان اینکه باید زبان سیاسی کشورهای حاشیه خلیج فارس تغییر کند تصریح کرد: به نظرمن کشورهای خلیج (فارس) هنگامی که داعش به عربستان رسید، هشدار ما را درباره خطر تروریسم متوجه شدند. وی اعلام کرد هیچ کشوری قادر نیست با تروریسم تکفیری به تنهایی مقابله کند.

زعبی با بیان اینکه مواضع کشورها و دولتها باید ناشی از منافع ملتها باشد تأکید کرد: ما هیچگاه مخالف تلاش های منطقه ای و بین المللی در مقابله با تروریسم نبودیم. وی با بیان اینکه دمشق آماده همکاری با همگان در مقابله با تروریسم است گفت: جهان باید خطر تروریسم را درک کند.



انتهای پیام/  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار