کواچ:هدفمان در جام واگنر ارائه بازی تماشایی است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رقابت سختی با تیم های بزرگ داریم و هدفمان این است که یک والیبال تماشایی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز مسابقات والیبال جام واگنر در خصوص حضور در این رقابت‌ها گفت: ما برای کسب بهترین نتیجه به اینجا آمدیم تا با دستی پر راهی جام‌جهانی شویم.

وی ادامه داد: در گام نخست با فرانسه و پس از آن هم با لهستان بازی خواهیم داشت. برای ما مهم است که در بالاترین مکان ممکن در بین این چهار تیم قرار بگیریم. هدف ما این است که یک والیبال تماشایی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود:  رقابت در جمع چهار تیم برتر دنیا سخت است. تمام حواس ما روی جام‌جهانی است و اینکه در مسابقات دوستانه، بازیکنانمان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
 
 کواچ در خصوص وضعیت تیم ایران پیش از مسابقات جام واگنر گفت: بازیکنان خسته هستند، اما در شرایط خوبی به سر می‌برند. 100درصد آماده نیستیم، چون می‌خواهیم نیروی کامل خود را برای 20 روز آینده خرج کنیم.
 
 بوبان درباره رویارویی ایران و فرانسه افزود: همه می‌دانند که فرانسه چه تیم پر قدرتی است. امسال فرانسه توانست قهرمان لیگ جهانی شود. تیم ما هم بسیار خوب بازی کرد. نباید فراموش کرد که ما هم به خاطر یک امتیاز علی رغم بازی‌های خوبی که ارائه کردیم از گروه خود صعود نکردیم. به هر حال تقابل با فرانسه آزمایش خوبی است. باید به میدان رفت و دید که چه تغییراتی حاصل شده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار