داعش یک سرباز اماراتی را در یمن سر برید

یک مقام امنیتی یمن اعلام کرد: گروهک تروریستی داعش یک سرباز اماراتی را در یمن سر برید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان مقام مزبور گفت: سرباز یاد شده یکی از دهها سرباز اماراتی است که پس از اصابت موشک یمنی به پایگاه نظامی شان در استان مأرب پا به فرار گذاشته بودند که به دام عناصر داعشی افتادند.

مقام یاد شده که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: مذاکرات و میانجیگری قبایل و احزاب یمنی هوادار امارات با داعش به بن بست رسیده است و تروریستها برای آزادی سربازان اماراتی ربوده شده درخواست مبالغ هنگفتی کرده اند.

وی در ادامه به نقش رژیم سعودی در این توطئه اشاره کرد و گفت: دستگاه اطلاعات سعودی این اقدام مسخره را اداره می کند تا بدین ترتیب خود را بر سایر کشورهای عرب شرکت کننده در حمله به یمن به اثبات برساند.

تاکنون هزاران نظامی عربستانی، اماراتی، بحرینی، کویتی و برخی دیگر از کشورهای عربی برای جنگ با ارتش و کمیته های مردمی یمن وارد این کشور شده اند.

عربستان و 9 کشور عربی دیگر به جز عمان از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که در اثر آن بیش از چهار هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته شده اند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، جنایات عربستان در یمن نسخه دیگری از رویکرد و رفتار رژیم صهیونیستی در غزه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، یمن ، مقام امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی بوچانی از سرابله
۱۴:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
عکسش کو