اصفهان؛

شهردار کاشان برگزیده جایزه ملی جستار کیفیت شهری شد

شهردار کاشان در رویداد نخستین جایزه ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری برگزیده کشوری شد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار کاشان در رویداد نخستین جایزه ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری به عنوان شهردار برگزیده کشور معرفی و با اعطای لوح یادبود تقدیر شد.

مدیر این مرکز در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید محمد ناظم رضوی در این رویداد در کنار به عنوان یکی از سه شهردار تقدیرشونده و برگزیده کشور انتخاب شد.

محمد علی فرجی، تصریح کرد: عباس آخوندی، وزیر راه وشهرسازی در لوح یادبود اهدایی ضمن مراتب قدردانی از شهردار کاشان برای تلاش صادقانه و ارزشمند وی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان سربلندی و پیروزی شهردار را در نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت را از خداوند منان خواستار شده است.

وی با اشاره به اینکه رویداد نخستین جایزه ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری در حوزه های شهرداران تقدیری٬ تقدیرشوندگان ویژه و برگزیدگان مسابقات نقاشی و عکاسی برگزار شد گفت: افراد برگزیده در این رویداد با گزینش شش معیار زمینه‌گرایی، مشارکت‌طلبی، فرآیندگرایی، اثرگذاری، رضایت‌مندی و نوآوری برای بررسی اقدامات انجام شده در چارچوب روشن برای اقدامات بازآفرینی شهری انتخاب شدند.

به گفته وی، نحوه گزینش و معرفی نمونه‌های موفق و تجارب برتر بهسازی و بازآفرینی شهری از دیگر دلایل انتخاب شهرداران برگزیده است.
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان تصریح کرد:برگزیدن عبارت بازآفرینی شهری به نشان شکوفایی دوباره شهر می‌تواند نویدبخش ارتقای کیفیت زندگی شهری شهروندان شود.

فرجی در پایان اظهارداشت: برنامه معرفی و تقدیر از تقدیر شوندگان بخش مختلف رویداد نخستین جایزه ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری روز پنج شنبه 23 مهرماه در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.