پدر شهیده فلسطینی: سید حسن نصرالله به وعده ای که داده بود، عمل کرد

پدر شهیده «أشرقت طه قطنانی» گفت: سید حسن نصرالله به وعده ای که به ما داده بود، وفا کرد و از دخترم در اولین سخنرانی پس از شهادت وی یاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی شبکه خبری العالم، نوشت:
«طه قطنانی» روز گذشته خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان گفت: « شما نماد عینی وفاداری هستید که به وعده خود وفا کردید. شما صاحب وعده صادقانه هستید.»

این پایگاه در ادامه افزود: پدر شهیده اشرقت قطنانی که در انتفاضه اخیر فلسطین به شهادت رسیده است، در گفت وگو با تارنمای خبری «الوطن» توضیح داد: سید حسن نصرالله یک هفته پس از به شهادت رسیدن دخترم «اشرقت» طی یک تماس تلفنی، به من قول داد تا در اولین سخنرانی خود، از دخترم یاد کند و به وعده خود وفا کرد.

قطنانی در ادامه خطاب به جوانان فلسطینی ابراز داشت: شهدا با خون خود راه قدس را گشودند و شما دشمنی جز دشمن صهیونیست ندارید.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی دوشنبه شب خود، در ارتباط با تحولات اخیر و اندکی پس از به شهادت رسیدن اسیر آزاده، سمیر القنطار گفت: جوانان فلسطین، با استفاده از چاقو، با مرگ به دشمن صهیونیست یورش می برند.

یکی از این جوانان شهیده اشرقت قطنانی است. این دختر جوان در سطح بالایی از هوشیاری، عزم استوار، فهم عمیق و صحیح شرایط زمانه، تشخیص اولویت ها و شناخت صحیح دوست و دشمن بسر می برد، او الگوی بسیاری از دختران و پسران فلسطینی است که دل هایشان از عشق به آزادی سرشار است.

پایگاه اینترنتی العالم به نقل از دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد : خون سمیر قنطار بر عزم و اراده جوانان فلسطینی خواهد افزود و این شهادت باعث می شود تا سمیر قنطار به مکتبی برای شهادت تبدیل شود.

العالم در خاتمه یادآور شد: این دختر نوجوان 16 ساله، یک ماه پیش در جنوب نابلس در نزدیکی یک پست بازرسی صهیونیست ها، نخست توسط رئیس سابق شورای شهرک های صهیونیست نشین، در شمال کرانه باختری با خودرو زیر گرفته شد، سپس نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار