شهرکرد؛

نام نویسی 57 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

تعداد داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامي در استان چهارمحال و بختياری به 57 نفر رسيد.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان چهارمین روز نام نویسی داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 57 نفر در 4 حوزه انتخابیه این استان ثبت نام کردند.

خدابخش مرادی افزود: از مجموع 57 داوطلب ثبت نامی در چهارمحال و بختیاری برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، 17 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن، 13 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، 18 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان لردگان و 9 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نام نویسی کرده اند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دی و داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر تا امروز 2 دی ادامه دارد.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، یک نماینده از حوزه انتخابیه بروجن، یک نماینده از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و یک نماینده از حوزه انتخابیه لردگان می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.