یاسوج ؛

نخبگان و پژوهشگران شرکت نفت گچساران تجلیل شدند

طی مراسمی 83 نخبه و پژوهشگر برتر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ طی مراسمی به مناسبت هفته پژوهش از نخبگان و پژوهشگران شرکت نفت و گاز گچساران تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد از 83 نخبه و پژوهشگر این شرکت با حضور مسئولان و نخبگانی از دیگر شهرستان‌ها با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این مراسم با بیان اینکه امروز همه موفقیت‌های یک جامعه در حوزه‌های مختلف با توجه به امر پژوهش ایجاد شده است، افزود: پژوهش بستری مهم و اساسی در دنیای توسعه و پیشرفت بوده که باید با توجه ویژه به آن به تقویت و توسعه کشور پرداخت.

سعید غلامی با بیان اینکه جهان امروز به جهانی با بازده  سعودی تبدیل شده است، گفت: کشورهایی که امروز وابسته به اقتصاد صرف تک‌محصولی هستند در اوج پیشرفت در جایگاه خود ثابت مانده اما کشورهایی که در همه زمینه‌ها با توجه به پژوهش پیشرفت کرده‌اند به سرعت سعود می‌کنند.

وی اقتصاد امروز دنیا را اقتصاد دانایی تعریف کرد و افزود: در اقتصاد دانایی هر چه سطح علم و پژوهش بالاتر باشد جامعه نیز از ثمرات آن بهره‌مند می‌شود.

غلامی یادآور شد: امروز باید با توجه خاص به امر پژوهش و توجه به پژوهشگران در راستای تحول و توسعه کشور گام برداشت.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت گچساران با بیان اینکه پژوهش و پژوهش‌محوری باید در جامعه تبلیغ و تبیین شود، عنوان کرد: ترویج و تبلیغ پژوهش در جامعه سبب جلب توجه و تمرکز بر این رکن اساسی توسعه و پیشرفت در نتیجه تحول می‌شود.

غلامی اظهار کرد: امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید در خصوص امر پژوهش تلاش و همت بیشتری کنند و با حمایت از پژوهشگران چشم‌انداز اقتصاد کشور را روشن ترسم کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.