بسته (135)

هدیه اختصاصی جنگ ستارگان به آقای نویسنده/ کوه نوردی ویشکا آسایش/ شهرام شکوهی در بیمارستان

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام منتسب به رئیس جمهور، عکسی از دیدار روحانی با یک جانباز منتشر کرد و نوشت: "ساعاتی پیش؛ دیدار با جانباز سرافراز حسین آزادبخت."

اینستاگردی

محسن رضایی نیز با انتشار قسمت هایی از صحیفه امام خمینی(ره) درباره اقدامات عربستان و حوادثی که به دنبال داشت، مطلبی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

" خون بجای نفت

از ابتدای روی کار آمدن تیم حکومتی جدید در عربستان، جنایات عظیمی در سرزمین وحی، صورت گرفته که دل هر مسلمانی را بدرد می‌آورد. حملات بی‌رحمانه به مردم یمن و کشتن هزاران زن و مرد و کودک و آواره کردن میلیون‌ها مسلمان یمنی، نسل‌کشی بی‌سابقه‌ای را رقم‌زده است.حادثه مشکوک منا که قریب هفت هزار نفر از مسلمانان جهان در کنار خانه امن الهی در خاک و خون غلتیدند، چهره جدیدی از حاکمان عربستان سعودی را به نمایش گذاشت.

حمایت‌های آشکار و پنهان از تروریست‌های سوریه و عراق و جنایاتی که در اقصی نقاط عالم به نام اسلام، انجام می‌شود، چهره انسانیِ اسلام و چهره عادلانه بیداری اسلامی را مخدوش کرده است.پیام تبریک به قاتلان شیخ زکزاکی در نیجریه، بهت جهان اسلام را در پی داشت. امروزه که حاکمان وحشی، عالم مظلوم و مجاهد فی سبیل ا...، شیخ نمر را به شهادت رساندند، مشخص شد که نوعی جنون از همان نوعی که صدام و هیتلر و موسولینی را در برگرفته بود، وجود حاکمان آل سعود را فراگرفته است و به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری،« بدون تردید، خون به‌ناحق ریخته این شهید مظلوم، به‌سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی، گریبانِ سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت».

چه کسی باید به داد سرزمین وحی برسد؟ حکام عربستان، بسیاری از دولتمردان جهان اسلام را با پول‌های نفتی خریده‌اند و سکوت و یا همراهی آنان با حکام آل سعود، حاکی از مسائل پشت پرده فراوان است. اگر امروز فکری نشود، قطعاً فردا دیر است. در چنین شرایطی، خون بجای نفت، منطقه را پُر می‌کند.به نظر می‌رسد امروزه این دیوانه‌های تازه به دوران رسیده، جز با فریاد یک‌صدای علما و نخبگان جهان اسلام، به‌جای خود نخواهند نشست.

امام در وصیت‌نامه‌شان فرمودند:«و می‌بینیم كه ملك فهد هرسال مقدار زیادی از ثروت‌های بی‌پایان مردم را صرف طبع قرآن كریم و محال تبلیغات مذهب ضد قرآنی می‌کند و وهابیت، این مذهب سراپا بی‌اساس و خرافاتی را ترویج می‌کند؛ و مردم و ملت‌های غافل را سوق به‌سوی ابرقدرت‌ها می‌دهد و از اسلام عزیز و قرآن كریم برای هدم اسلام و قرآن بهره‌برداری می‌کند.»(صحیفه امام خمینی (ره)، جلد 21) "

اینستاگردی

حمید بعیدی نژاد دیپلمات ارشد مذاکره کننده هسته ای عکسی از آل سعود منتشر کرد و نوشت: " اقدام سعودي در قطع يكباره روابط سياسي خود با ايران از مجموعه اقدامات عجولانه اي كه طي اين دوره اخير از سوي رهبران جديد اين كشور اتخاذ شده است جدا نيست. حمله گسترده نظامي به يمن و كشتار بيسابقه ي مردم غير نظامي و نااميدي از پايان فوري آن، وقوع فاجعه منا، شكست سياستهاي جنگ طلبانه در سوريه كه با شكستهاي اخير گروههاي افراط گرا و تصويب قطعنامه اخير شوراي امنيت رسما همگام شده است، شكست سياستهاي خشونت طلبانه و فرقه گرايانه در عراق كه نهايتا آنها را مجبور به عقب نشيني و تصميم به برقراري روابط سياسي با آن كشور نمود، محكوميت تمامي كشورهاي جهان در برابر به شهادت رساندن آيت الله نمر حتي از سوي متحدين عربستان، همه اين كشور را در شرايط بسيار سختي قرار داده است.

امروز آشكارا انگشت اتهام جهانيان در تامين ايدئولوژي افراط گرايانه ي داعش و ديگر گروههاي افراطي متوجه عربستان است. در اين ميان سعودي با بهانه قرار دادن حمله به سفارت اين كشور در تهران تصميم به قطع روابط خود با ايران نمود. اينكه حمله به سفارت عربستان در تهران اشتباه بود جاي شك و ترديدي نيست و همه مقامات رسمي كشور نيز آنرا محكوم كردند. اما به شهادت جهانيان كه از ايران تجليل نيز نمودند، دولت ايران مسئولانه عمل كرد و سريع وارد عمل شد و با متخلفان برخورد كرد و امنيت سفارت و كنسولگري عربستان در مشهد را تامين نمود. اما مشكل سعودي در رابطه دوجانبه خود با ايران نيست.

امروز حتي كشورهاي متحد عربستان و انديشكده هاي سياسي جهان همه تاكيد مي كنند كه مشكل حاكمان سعودي، قدرت روبه تزايد منطقه اي ايران است كه با سياستهاي مدبرانه جمهوري اسلامي در منطقه از عراق و سوريه گرفته تا لبنان و يمن همه باعث تقويت ثبات و امنيت منطقه بوده است. در اين ميان اجراي قريب الوقوع توافق هسته اي كه عربستان دقيقا براي جلوگيري از تثبيت قدرت ايران با تمام قوا سعي بر برهم زدن آنرا داشت ولي موفق نشد، حاكمان اين كشور را دچار يك سرخوردگي مضاعف نموده است، چرا كه به وضوح تحقق كابوس هميشگي خود در افول قدرت منطقه اي خود در برابر ايران را به عيان نظاره مي كنند. مطمئنا قطع رابطه با ايران اشتباه ديگري در حلقه هاي غلط تصميم گيري رهبران اين كشور محسوب ميشود وهيچ كمكي در اين شرايط به اين كشور براي جبران ضعف استراتژيك و راهبردي خود در منطقه نخواهد نمود. اما امروز اين آرامش و صبوري انقلابي ايران است كه باعث عصبانيت سعودي شده است و ايران با ادامه همين سياست خردمندانه ولي توام با صراحت و قاطعيت است كه ميتواند افراط و تندروي از سوي سعودي و هر كس ديگري را هم به شكست بكشاند."

اینستاگردی

همسر شهید رضایی نژاد عکسی دیده نشده از آرمیتا در کنار شهید رکن آبادی را منتشر کرد و نوشت:" آرمیتا در بغل شهید رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان که در فاجعه منا به شهادت رسیدند. عکس متعلق به زمان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران است. دیشب یکی از دوستان به صورت اتفاقی با این عکس برخوردن و برای من فرستادن. روحشون شاد یادشون گرامی."

اینستاگردی

رضا گلزار عکسی از حضور خود در فیلم سلام بمبئی را منتشر کرد و نوشت: " دورخوانی فیلم سلام بمبئی."
اینستاگردی

ویشکا آسایش نیز از زمستان نهایت بهره را برده و به اسکی رفت و عکسش را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "هواى خوب، برف خوب، آسمان آبى ، منظره بى نظير فقط يخخخخخ زدم."

اینستاگردی

احمد پیراندوست با انتشار عکسی خبر سلامتی شهرام شکوهی را برای مردم منتشر کرد و گفت: "عمل کتف برادرم شهرام شکوهی با موفقیت انجام شد .....شهرام صدای احساس."

اینستاگردی

سحر ولدبیگی نیز سلفی دو نفره با همسرش را منتشر کرد و برایش نوشت:

" قلبم مالامال از شکرگزاری برای موهبت زندگی است

کمک کن تا داستان زندگی ام را به همان زیبایی بیافرینم که تو جهان را آفریدی کمک کن تا آیین مهر و مهربانی را سرلوحه زندگیم قرار دهم

کمک کن تا به جای تسلی خواهی تسلی بخشم

کمک کن به جای درک شدن درک کنم

کمک کن که بی هیچ قید و شرطی خودم را دوست بدارم تا بتوانم عشق را با تمامی انسانها سهیم شوم."

اینستاگردی

شبنم فرشادجو نیز عکسی از سفر خود به استانبول منتشر کرد و نوشت: "آب معدنى سرما پولوور پوشيده..."

اینستاگردی

مهراب قاسم خوانی هم هدیه ای که از دوستش گرفت را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: "امروز از يه دوست خوب يه كادوى خيلى خيلى هيجان انگيز گرفتم كه بدجورى بهم چسبيد. يه خودكار جنگ ستارگان كه به مناسبت اكران اولين قسمتش توى سال هزار و نهصد و هفتاد و هفت، به همين تعداد محدود ازش توليد شده و الان نسخه دويست و شصت و پنجمش مال منه... بايد مرض جنگ ستارگان رو داشته باشيد كه حال الان منو بفهميد."

اینستاگردی

نادر سلیمانی هم از مردم خواست تا با فرزندانشان دوست باشند و به عنوان الگو، عکس دوستانه خود با فرزندانش را منتشر کرد و نوشت:"با بچه هامون رفيق باشيم."

اینستاگردی

الیکا عبدالرزاقی هم عکسی از همسرش امید زندگانی را منتشر کرد و نوشت:"عاشق این عمو عجوزه ام تو فیلم آهوی پیشونی سفید، همیشه بدرخشی و خوش بدرخشی."

اینستاگردی

سیدمحمد موسوی والیبالیست تیم ملی کشورمان نیز عکس سلفی خود با هم تیمی هایش در لیگ منتشر کرد.

اینستاگردی




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار