اصفهان؛

برلین میزبان فعالان گردشگری اصفهان

چهلمین نمایشگاه بین المللی گردشگری آلمان از ۱۷ تا ۲۳ اسفند در برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: ایران تاکنون تنها دو بار در این نمایشگاه شرکت کرده است که چند دوره حضور در قالب غرفه هایی جداگانه بود که چند آژانس مسافرتی و خطوط هوایی آنها را اجاره می کردند.

وی افزود: نمایشگاه گردشگری برلین محل ارائه تحولات و مباحث گردشگری جهان است و در این نمایشگاه شورای مقاصد گردشگری جهان برای نخستین بار کار خود را آغاز می کند که خود نقطه عطفی در گردشگری جهان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: با حضور فعالان گردشگری استان در این نمایشگاه از یکسو جاذبه های گردشگری اصفهان به جهانیان معرفی می شود و و از سوی دیگر زمینه های برقراری ارتباط دفاتر خدمات مسافرتی استان با فعالان گردشگری کشورهای جهان فراهم می شود.

وی اظهارکرد: تاکنون فعالان گردشگری استان در نمایشگاه های بین المللی خارجی در روسیه، هلند، ارمنستان، اسپانیا و اتریش شرکت کرده اند.

گفتنی است استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان امام (ره)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

همچنین براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، در حال حاضر بیش از 18 هزار هنرمند در بیش از 196 رشته صنایع دستی در این استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.