اصفهان؛

بهره برداری از 41 طرح درشهرستان گلپایگان

فرماندارگلپایگان گفت: 41 طرح بااعتبار 250 میلیاردریال افتتاح درشهرستان گلپایگان به بهره برداری رسید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصغر حسین فراست در افتتاح طرح ها بیان کرد: با اعتبار 250 میلیارد ریال 41 طرح با اعتبار 250 میلیارد ریال که 85 میلیارد ریال آن از سوی اعتبارات دولتی و مابقی از اعتبارات خصوصی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این 41 طرح در زمینه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی و بهداشتی است که امروز به صورت نمادین 10 طرح آن افتتاح و به بهره برداری رسید.

فراست خاطرنشان کرد: در بخش بهداشتی و خدماتی مرکز طیف اُتیسم، افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای در محور گلپایگان خمین، افتتاح واحد تولید لبنی، فروشگاه کوثر، شرکت کیمیا بسپار تولید کننده مستریج و کامپاوند، شرکت نگین آلومینیوم، شرکت اسید ساز گلپا، شرکت مرغ تخم گذار مهر آسا که اشتغالزایی 75 نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی رونمایی از دو عنوان کتاب به نام یک سبد گل سرخ و سنگ نگاره های گذرگاه تاریخ است.

سیدمحمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب، اظهار داشت: گرامیداشت ها راهی برای بازخوانی وظایف و اعمال، کردار و رفتار در مسئولیت اجتماعی است تا هر روز قدم های بهتری در بهبود، اصلاح و ابتکار نوین جامعه برداریم.

وی گفت: خدمت گذاری به مردمی که با حضور پررنگ خود در صحنه های مختلف انقلاب توانسته اند وظیفه خود را بر شجره طیبه انقلاب برگ انجام داده اند در حیطه مسئولان نظام است.

میرمحمدی گفت: در آستانه انتخابات که به عنوان یک ظرفیت سیاسی است قرار داریم که در عرصه حمایت های مردم از نظام به گونه ای تدوین و تشریح شده که اگر نظام را قبول ندارد حق انتخاب و حضور در انتخابات دارد.

وی با بیان اینکه عنصر امید برای حرکت بهتر در تصمیم گیری آینده نظام اولین مولفه است، تأکید داشت: فضای جمهوری اسلامی یک فضای روشن است و حرکت های دهه های اخیر نظام به عنوان یک مکمل در تکمیل پازل انقلاب در احیای تمدن اسلامی که وظیفه تاریخی مردم و رهبری در این عرصه موجود است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس اظهار داشت: بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه به مجلس ارائه شده است که با رایزنی های دولت و مجلس به جهت مفصل بودن برنامه به سرانجام نخواهد رسید.

وی تأکید کرد: باید مسئولان در خصوص سند افق چشم انداز توسعه برنامه هایی را تدوین و تعریف کنند، مسئولان باید در جهت جذب اعتباراتی که اختصاص یافته پیگیری لازم را انجام دهند که در این خصوص می توانند با مسئولان و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ارتباط مستمر و دوستانه برقرار کنند.

میرمحمدی با تأکید در حضور پر شور مسئولان و تشویق مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط حساس کشور حضور پرشور و آرای بالا انتخابات امنیت بخش نظام است.


انتهای پیام/س

برچسب ها: بهره برداری ، طرح ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.