پای صحبت‌های مدال آوران دوچرخه سواری بعد از بازگشت از مسابقات آسیا

رکابزنان ایرانی با یک مدال طلا، 6 نقره و سه برنز از مسابقات آسیایی به ایران بازگشتند.

پای صحبت‌های مدال آوران دوچرخه سواری بعد از بازگشت از مسابقات آسیابه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دوچرخه سواری با کسب یک مدال طلا، 6 مدال نقره و 3 برنز به کار خود پایان داد.
 
رقابت‌های قهرمانی آسیا سال 2016 میلادی در کشور ژاپن برگزار شد و امیرحسین جمشیدیان در بخش تایم تریل انفرادی جوانان یک مدال نقره و در رشته اسکوچ جوانان یک مدال برنز کسب کرد همچنین بهنام خسرو شاهی در همین مسابقات به مقام پنجم رسید.
 
مسابقه تایم تریل انفرادی بزرگسالان به مسافت 44 کیلومتر برگزار شد که علیرضا حقی به مقام سوم رسید، در این رشته مهدی رجبی مدال طلا گرفت و محمد گنج خانلو مدال برنز این مسابقات را برگردن آویخت و در روزهای پایانی مسابقات محمد دانشور در بخش استقامت جاده مدال طلای رشته یک کیلومتر را کسب کرد.

در این خصوص با مهدی رجبی رکابزن طلایی جاده دوچرخه سواری مصاحبه‌ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: فدراسیون دوچرخه سواری به من اعلام کرد که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که در کشور قطر برگزار می‌شود‌ آماده می شوم و زمان این رقابت‌ها تیرماه سال آینده است.
 
وی در خصوص تیم باشگاهی که در حال فعالیت است افزود: امسال قرار بود تیمم را تغییر بدهم اما چون فصل اول با تیم پتروشیمی قرارداد بستم با همین تیم ماندم اما از پتروشیمی رضایت دارم و تا به حال عملکرد خوبی داشته است.
 
 رجبی در خصوص اولین اعزام تیمی برای شرکت در تورهای بین‌المللی خاطرنشان کرد: اولین تور بین‌المللی که به صورت باشگاهی شرکت خواهم کرد 26 اسفندماه در کشور مالزی است.
 
وی تاکید کرد: برای شرکت در المپیک در رده سنی امید بودم و جزو رکابزنان انتخابی برای حضور در المپیک هستم.
 
رجبی در خصوص هدیه‌ای که فدراسیون و وزارت ورزش برای او در نظر گرفته است ابراز کرد: فدراسیون دوچرخه سواری پس از  مسابقات قهرمانی جهان، تجهیزات ورزشی هدیه دادند و وزارت ورزش نیز هدیه‌ای در نظر گرفته‌اند اما ما بیشتر احتیاج به حمایت داریم که اگر اعزام به مسابقات متعدد بیشتر صورت بگیرد نتایج بهتری خواهیم گرفت.
 
*دانشور: سال گذشته 60 میلیون از جیب خرج کردم
 
محمد دانشور رکابزن طلایی در بخش یک کیلومتر پیست اظهار کرد: منتظر فدراسیون هستیم تا برنامه‌های آتی را اعلام کند، سپس وارد تمرینات خواهیم شد زیرا سال گذشته 60 میلیون تومان به صورت شخصی هزینه کردم تا به نتیجه برسم اما هیچ فایده‌ای نداشت و فدراسیون برای شرکت در هیچ مسابقه‌ای من را نفرستاد و اگر علاقه‌ای به حضورم در مسابقات ندارند من هم علاقه‌ای به تمرینات مداوم و بی‌حاصل ندارم.
 
وی افزود: از صندوق حمایت از قهرمانان ماهیانه 618 هزار تومان حقوق می‌گیرم اما به غیر از آن هیچ درآمد دیگری ندارم و متاسفانه مربی هم نداریم زیرا مربی ایتالیایی (چچی) که به تازگی آورده‌اند اختلاف سطح زیادی دارد و با مربی خصوصی خودم (ابوحیدری) تمرینات را دنبال می‌کنم.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از بازی‌های آسیایی هم هزینه هنگفتی برای کسب مدال در اینچئون کردم که وزارت ورزش 150 سکه به عنوان هدیه داد اما هدیه فدراسیون برای مدال طلایی که کسب کردم 200 دلار بود و هم اکنون هم هیچ برنامه‌ای جز استراحت ندارم تا زمانی که فدراسیون برنامه‌هایش را اعلام کند، الان هم برای مسابقات جاکارتای اندونزی 2018 برنامه داریم که اگر به تعامل برسیم هدفمان پیشرفت در ورزش است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار