عبادی:مسابقات لاس وگاس را وارد حاشیه می کنند

ملی پوش کامپوند گفت: رئیس فدراسیون با شرکت‌های بزرگ تولید کننده تجهیزات تیر و کمان رایزنی کرد و بزرگترین دستاورد را برای ایران به ارمغان آورد اما برخی فقط حاشیه سازی کنند.

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حواشی رخ داده در مسابقات لاس وگاس تصریح کرد: مسابقات داخل سالن لاس وگاس بزرگترین رقابت داخل سالن دنیاست که هر سال برگزار می شود و تمامی کمانداران قدرتمند جهان در این رقابتها شرکت می کند اما تیم ایران در چنین مسابقاتی غایب بود.
 
وی افزود: رکوردی که من در این مسابقه زدم نسبت به دوره‌های قبل بهتر بود هر چند نتوانستم مدال بگیریم اما از رکوردم با توجه به تجربه دوره‌های گذشته راضی بودم، معتقدم که اگر هر چه بیشتر در مسابقات داخل سالن شرکت کنیم رکوردهایمان ارتقاء پیدا می کند.
 
عبادی گفت: مسابقات لاس وگاس مثل رقابت دوره های قبل یک رقابت بین کمانداران بود اما این سفر برای کمانداران با حاشیه های بسیاری همراه شده است نمی‌دانم چرا برخی به دنبال حاشیه سازی برای تیر و کمان هستند.
 
عبادی گفت: رئیس فدراسیون در این سفر با چند شرکت بزرگ تولید کننده تجهیزات تیر و کمان رایزنی‌هایی انجام داده است که سالیان سال قادر به این کار نبودیم.
 
وی ادامه داد: این شرکت ها اسپانسر تیم های ملی ایران شدند وبراساس تفاهم نامه باید بسیاری از تجهیزات تیر و کمان ملی را تامین کنند در مسابقات لاس وگاس نیز بزرگترین شرکت های تیر و کمان حضور داشتند بنابراین بسیاری از تیم‌ها و ورزشکاران نیز در آخرین مرحله از مسابقات داخل سالن تیر و کمان شرکت کردند که تعداد ورزشکاران نسبت به دوره‌های قبل خیلی بیشتر بود.
 
ملی پوش کامپوند ایران گفت: حضور شجاعی در آمریکا ارتباطی به مسابقات لاس وگاس نداشت اما رایزنی با شرکت‌های بزرگ تولید کننده تیر و کمان بزرگترین دستاورد را برای فدراسیون ایران به ارمغان آورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار