هوشمند: احتمال رفتن ما به المپیک زیاد است / میزبانی ایران عالی بود

ملی‌پوش تیم ب والیبال ساحلی ایران گفت: اگر به خوبی به خواسته‌های سرمربی ایران توجه شده و تمریناتمان ادامه دار باشد قطعا ایران شانس زیادی برای رفتن به المپیک خواهد داشت.

صابر هوشمند در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی که به میزبانی ایران در حال برگزاری است، گفت: حضور کیودای در تیم ملی والیبال ساحلی ایران تغییرات اساسی ایجاد کرد. شاید اگر این مربی دو ماه زودتر به ایران می آمد نتایج بهتری برای ما رقم می‌خورد. پارسال در ژاپن به فرانسه باختیم اما امسال مقابل خیلی از قدرت‌های جهان حرفی برای گفتن داشتیم. این مربی روی بحث بدنسازی ایران و آماده‌سازی فیزیک بدنی بازیکنان کار می‎کند و سرویس و پاس‌‌های بازیکنان را بهبود بخشیده است.
وی درباره بهترین تیم‌های این مسابقات گفت: تیم‌های ترکیه ، آلمان، بلژیک ، روسیه و ... تیم‌های خوبی بودند. تیم‌های جوان بسیار خوبی به این مسابقات آمده اند و فکر می‌کنم تیم آلمان شانس اول قهرمانی است.
هوشمندی درباره این موضوع که چه نتیجه‌ای برای ملی‌پوشان ایران پیش‌بینی می‌شد، گفت: پیش از مسابقات فکر می‌کردیم بتوانیم در جمع شانزده تیم نهایی باشیم اما نتوانستیم. اشتباهات فردی و جزیی رخ داد از سوی بازیکنان. باید تمرینات خود را بیشتر کنیم.
وی اضافه کرد: از داورزنی و غفوری می‌خواهم که خواسته‌های کیودای را برآورده کنند. این مربی علاقه‌مند است که در کنار خود دو مربی دیگر داشته باشد که هم در بحث روانی و هم در بحث بدنی بازیکنان را به سطح مطلوب‌تری برساند.
هوشمندی خاطرنشان کرد: اگر سال آینده هم این مسابقات در ایران برگزار شود و تیم‌های ایران به تورهای جهانی اعزام شده و تنها به مسابقات آسیایی اکتفا نکنند، شک نکنید که والیبال ساحلی ایران در آینده نزدیک به رشد خوبی رسیده و با والیبال سالنی ایران برابری خواهد کرد.
ملی‌پوش ساحلی ایران در خصوص شانس المپیکی شدن ایران گفت: در آسیا عملکرد خوبی داشته ایم. آسیا دو تیم خوب دارد یکی استرالیا و دیگری چین. اگر بتوانیم با این دو تیم از لحاظ فنی و بدنی برابری کنیم می‌توانیم شانس زیادی برای المپیکی شدن داشته باشیم.
وی درباره برگزاری مسابقات از سوی ایران و سطح میزبانی مسابقات، افزود: باید بگویم که ایران در حد بین المللی از این مسابقات میزبانی کرده است و باید از فدراسیون والیبال ایران برای این سطح کیفی تشکر کنم. کلاس مسابقات بسیار بالا است.
ملی‌پوش والیبال ساحلی ایران درخصوص پخش زنده مسابقات از سوی صدا و سیما گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که می‌تواند مردم را با والیبال ساحلی و نحوه برگزاری مسابقات آشنا کند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار