شماره 170؛

گوشزد اینستاگرامی نواب صفوی/تعظیم بهنوش بختیاری مقابل شهدا/سلفی علی ضیاء با نوه های پروین

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

محمود واعظی پست اینستاگرام خودش را به اینترنت اشیاء و به روز شدن روز به روز دنیای فناوری اختصاص داده است.

وی در اینستاپست خود نوشت: با فراگیری و اجرای اینترنت اشیاء محیط پیرامون بشر شبیه آنچه در فیلم ها و داستان های تخیلی ترسیم شده است، نزدیک می شود. برای نمونه یک جارو برقی در یک زمان مشخص فعال می شود، و پس از نظافت محل تعیین شده، خاموش می شود. کاهش ترددهای درون شهری و در نتیجه افت میزان آلودگی های ناشی از مصرف سوخت خواهد داشت. اینترنت اشیا در صنعت، کشاورزی، شهرسازی، بهداشت، خودروسازی و لوازم خانگی کاربرد دارد. با این فناوری می توان ارتباط هر شیء موجود در این بخش ها را با یکدیگر و کاربر اصلی برقرار کرد و همچنین به افراد اجازه داده می شود از راه دور برای کنترل هر وسیله متصل به اینترنت، اقدام کنند.



معصومه ابتکار اینستاگرام خود را به فاز دوم مسیر سبز اختصاص داده است.

وی در اینستاپست خود نوشت: فاز دوم مسیر سبز، ساحل پاک دوشنبه شب جلسه هماهنگی اجرای فاز دوم طرح مسیر سبز، ساحل پاک با حضور معاون وزیر کشور، رئیس سازمان جنگل ها، استانداران و مدیران کل محیط زیست استان های قزوین، تهران، البرز، گیلان، گلستان و مازندارن، شهردار قزوین و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست در سازمان برگزار شد.

در فروردین 93 فاز اول این طرح در بعد فرهنگی و برنامه ریزی آغاز شد و الان شش استان برنامه پنج ساله مدیریت پسماند خود را تدوین و به اجرا گذاشته اند. جلسه دوشنبه شب پیگیری فنی تر و تخصصی تر موضوع بود که البته وزارت کشور نقش همکاری بسیار مهمی در این زمینه دارد.

اگر چه سازمان های مردم نهاد و گروه های مرجع همچون هنرمندان و ورزشکاران در این عرصه و انتقال مباحث آموزشی از طریق آن ها، جایگاه و نفوذ خاص خود را داشته و از همه دلسوزان طبیعت دعوت می کنیم در این برنامه داوطلبانه حضور یابند.

رایزنی هایی با رئیس صدا و سیما به منظور پوشش فرهنگی و آموزشی این طرح از طریق رسانه ملی و مراکز استان های درگیر صورت گرفته، شهرداری ها، وزارت کشور و سازمان حفاظت محیط زیست، همچنین آموزش و پرورش نیز از طریق کارگروه های مشترک در این زمینه همکاری کرده و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از جمله نهادهای موثر همکار در این زمینه خواهد بود.

امروز در موضوع مدیریت پسماند چهار محور نقش کلیدی دارد: 
ارزیابی زیست محیطی زباله سوزها، مراکز کمپوست و پسماند.
حمایت دولت، شهرداری ها، شوراها و دهیاری ها.
اصلاح فرهنگ با مشارکت مردم. پیشبرد برنامه های مدیریت پسماند با نگاه اقتصادی.


محمود فکری حرفهای در گوشی خودش به مدیر عامل استقلال را در قالب پستی اینستاگرامی منتشر کرده است.

وی نوشت: آقاي افشارزاده مواظب دوروبريات باش دارن مي برنت جاده خاكي. ماشين استقلال در جاده خاكي به قهرماني نميرسه. نزار اسقلاليا دشمن شاد شن. خواستي با كروات عكس ميزارم تا قبول كني





علی ضیاء سلفی خودش را به همراه علی پروین و نوه های وی منتشر کرده است.

وی در اینستاپست خود نوشت: سلطان و نوه ها يك يك هستن درجه يك


داریوش فرضیایی هم سلفی خودش را به همراه امیر محمد منتشر کرده و از سفرهای این روزهای خود گفته است.

وی نوشت: امیر محمد :
عموجون حالا بعد از اصفهان کجا باید بریم 
عموپورنگ :
خب معلومه پسرم اینکه ديگه سوال نداره ؛ باید بریم "دبی" 
دوستان جاتون خالی فردا شب مهمان خانواده های عزیز ایرانی در" باشگاه ایرانیان دبی " هستیم 
یاعلی


بهنوش بختیاری اینستاگرام خودش را با یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس بروز کرده و از ارزش این بزرگواران گفته است.

وی در اینستاپست خود نوشت: امروز اصفهان مزار شهدا..کسانی که با هر اعتقادی باشی باید بهشون احترام بذاری..کسانی که اگر با اون اعتقاد خالص نبودن به خدا که الان ایرانی نداشتیم و مال و ناموس و سرزمینمون به یغما رفته بود..همین الانم اگه خیلی از این انسانهای با اعتقاد نبودن مثل سردار سلیمانی کشورمون دست داعش بود..تمام قد به احترام شهدا میایستم و درود به مادران و پدرانی که پذیرفتن فرزندشون در راه اعتقادش رفت..گاهی وقتا از خودم بدم میاد که انقدر درگیر دنیا شدم و یادم میره در همین کشوری که زیر پستای ما فحش ناموس میدن همچین آدمایی هم بودن و هنوزم هستن..نوجوونهایی بین سن پانزده تا بیست و پنج رفتند که ما الان بتونیم راحت زندگی کنیم و پاش بیفته خون همم بریزیم از حسادت و بد جنسی..آخ چه دنیایی..عمو پورنگ و اقای مسلم آقاجان زاده وامیر سهیلی همه باهم رفتیم مزار شهدا...حالا حال سبک تری دارم..ما خیلی باید به شهدا وجانبازان احترام بذاریم و میدونم که الان فقط میگید حجاب.. که ما اندازه خودمون داریم...ولی به خدا همه چیز حجاب هم نیس..مهمه..ولی مهمترازاون انسانیت و معتقد بودنه...رعایت حق الناسه..حریم ها را حفظ کردنه..ناموس مردم رو ناموس خود دونستنه..عادل بودن و بی آزاریه..فکر کنید ریاس..مهم نیس..اگه دونفرم یادشون بیفته که ماهرچی داریم از شهداس برامن کافیه..دیگه درگیر قضاوتای مردم نیستم..خودمم نه ممنوع تصویرم..نه احتیاجی چه مالی چه کاری به کسی ندارم..شکر که یاعلی گفتیم و رو پا خودمونیم...بختیاری باج به کسی نمیده..این پست رو واسه دلم گذاشتم...زیارت بابا رکن الدین و تخت فولادم رفتیم....روحت شاد شهید ایران من..یادت سبز و گرامی...یاعلی


سحر ولد بیگی هم اینستاگرام خودش را با یادی از شازده کوچولو بروز کرده است.

وی نوشت: شازده كوچولو پرسيد: پس كي اوضاع بهتر ميشه؟
روباه گفت: از وقتي كه بفهمي همه چيز به خودت بستگي داره.

آنتوان دوسنت اگزوپري


الهام پاوه نژاد حرف دلی خودش را منتشر کرده است.

وی نوشت: حس شگفت انگيزيست به كسي كه رهايت كرده، ديگر نه نيازي داشته باشي ، نه احساسي....
" شيمبورسكا"

پي نوشت: غلام همت آنم كه زير چرخ كبود ز هرچه رنگ تعلق پذيرد آزادست....

صبح به خير ...عكس بي فيلتر....آخر هفته تون پر بار و سرشار از آرامش و عشق و شادي




گلاره عباسی تصویری از خود را منتشر کرده و از تبلیغاتی نبودن صفحه خودش گفته است.

وی در اینستاپست خود نوشت: همراهان نازنين هيچ كدام از پست هاي منتشر شده در صفحه ي من ، "تبليغاتي" نمي باشد و فقط در جهت همراهي با مراكز "خيريه " است .اميد است در روزهاي پاياني سال ،همراه شايسته اي براي اين دوستان باشيم.



حسام نواب صفوی اینستاگرام خود را با یک گوشزد بروز کرده است.

وی نوشت: با توجه به بهبود روابط ايران با ساير كشورها به نظر ميرسد توريستهاي بسياري راهي ايران شوند و اميدوارم هويت ملي و فرهنگي فراموش نشود .بله حاج آقا.قسمتي از فيلم ازدواج به سبك ايراني به كارگرداني حسن فتحي و تهيه كنندگي علي معلم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
سلام خبرهاتون خیلی جالب بود . خصوصا برای من که حدود پنج سال است از تهرون سر پل تجریش خیابان سعدآباد اومدم توی یکی از روستاهای شهر گرگان مشغول شغل عزیز و صدها هزار بار حلال کشاورزی و باغداری مشغول به کار و تلاش هستم . در ضمن اینم بگم که من تازه مشتری شما شدم حتما در آینده نزدیک از شما انتقاد هم خواهم کرد . در هر صورت دوستون دارم خدا نگهدارتون باشد
آخرین اخبار