کرمان؛

جریمه دو واحد صنفی متخلف در کرمان

در راستای طرح تشدید نظارت برواحدهای صنفی دو واحد عرضه مواد پروتئینی و مرغ به دلیل تقلب در کسب و کم فروشی مبلغ 20میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به گفته مسئول بهداشت محیط حرفه ای شهرستان بافت ،در طرح اکیپ نوروزی که از اول اسفند ماه در این شهرستان آغاز شده است دو اکیپ متشکل از 130بازرس بر اصناف متخلف نظارت خواهند داشت.

خانم حجتی افزود:با آغاز این طرح بازرسانی از اتاق اصناف ،تعزیرات حکومتی ،مرکز بهداشت ،شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی با حضور در رستورانها ،مراکز عمده عرضه مواد غذایی ،مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بر نحوه عرضه انواع مواد غذایی نظارت خواهند کرد.
وی همچنین از جریمه دو واحد عرضه مواد پروتئینی و مرغ در روز اول این بازرسی خبر داد و گفت:این دو واحد به دلیل تقلب در کسب و کم فروشی مبلغ 20میلیون ریال جریمه نقدی شدند.
خانم حجتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از یکم اسفند ماه تا 15 فروردین ماه مراتب را به شماره 190 اطلاع دهند.

قرار است روزانه دو اکیپ سه نفره از بازرسان مختلف از اول اسفند ماه تا پایان 15 فروردین ماه بر بازار و نحوه عرضه کالاها و خدمات مردم در شهرستان بافت نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جریمه ، اصناف ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار