رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان خبر داد

اعلام اسامی نمایندگان راه یافته از سیستان و بلوچستان به دهمین دوره انتخابات مجلس‌شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: اسامی نمایندگان راه یافته از سیستان و بلوچستان به دهمین دوره انتخابات مجلس‌شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،در زاهدان ؛علی‌اصغر جمشیدنژاد رئیس ستاد انتخابات اظهار داشت: لحظاتی قبل اسامی نمایندگان راه یافته از سیستان و بلوچستان به دهمین دوره انتخابات مجلس‌شورای اسلامی مشخص شد.

وی افزود: نمایندگان انتخاب شده در حوزه انتخابیه زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند حبیب‌الله دهمرده و احمدعلی کیخا هستند که بیشترین آرا را از آن خود کردند.

جمشیدنژاد گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان خاش علی کرد، در حوزه انتخابیه ایرانشهر، فنوج و دلگان  محمد نعیم امینی‌فرد، در حوزه انتخابیه سراوان، سیب‌وسوران و مهرستان محمدباسط درازیی، در حوزه انتخابیه چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند عبدالغفور ایران‌نژاد با کسب بیشترین رای توانستند به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یابند.

جمشیدنژاد تعداد واجدین شرایط رای دادن را از جمعیت 2 میلیون و 700 ‌هزار نفری استان یک‌میلیون و 685 هزار  760 نفراعلام کرد وتصریح کرد: 80 هزار نفراز این تعداد رای اولی هستند و برای نخستین‌بار در این عرصه سیاسی و حماسه ملی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نهایی ، ارا ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار